ˇ Ja tegelikult ongi nii..: One day soon You`ll be something new to me..

neljapäev, 1. november 2007

One day soon You`ll be something new to me..


Lugesin oma kunagisi postitusi ja.. Mõte läks sinna et.. Ma ei saa ikka kohe üldse Kristjanist aru. Ainuke loogiline seletus kõigile on see, et see kõik mis ta mulle kunagi on öelnud ja mis ta on teinud.. Et see kõik on olnud üks suuuuuur vale. Sest muidu ei saaks ju nii. Kui ta ise rääkis täiesti teist juttu koguaeg ja.. Ja siis tegi midagi sellist, mis oli tema jutule täiesti vastupidine. No ei ole ju muud seletust?

Jah, sorri, et ma sellele mõtlen. Vahest on lihtsalt ikka ja jälle mingi brakedown ja ma ei saa seda muuta.
Ma tahan niiiiiiii-kuradi-väga-hullult-palju et ta oleks siin. Et ta oleks koguaeg siin olnud.
Aga.. Tegelt..
Ma tahan vägavägaväga, et ma suudaksin siis temast vähemalt lõpuks ometi lahti lasta.. Kui ma tean, et ma teda tagasi ei saa.. Aga.. Ma ju ei oska.

Kuidas ma saan ta unustada? Või no mitte päris unustada võibolla.. Aga.. Lihtsalt..

He made it so hard to trust someone,
he made it so hard to fall in love.
Gotta let it go..

Kommentaare ei ole: