ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Mõtemõtemõte..

neljapäev, 21. veebruar 2008

Mõtemõtemõte..

Mõtteid on häid
ja mõtteid on kurbi,
mõtetest tulvil on
peakene Sul`gi.

Mina mõtlen Sinust
ja ehk Sinagi minust.
Tea-
oled mõtetes minuga...

..Mõtteid on palju, aga ei kirjuta ma,
taevas on hall, kuid paistab päike mul ka.
Mõtetest vabaks ei saa veel niipea,
päike ei kao, sest mu päike oled Sina.

________________________________


Siin vist ei ole eriti lugejaid.
Sest ma ei kirjutagi ju.
Ma ei oska millestki kirjutada.

Aga mul on väiksed plaanid..
Esiteks siia uus pilt saada üles.
Bubbles "käima lükata".
Fotoblogi ideed on ka..
Ja üldse.. mõned uuendused ja asjad oleks plaanis.. :)
Kõigest lähemalt, kui õige aeg käes.

Lisaks siis see, et oma jutu tahan ma valmis saada kunagi.. oeh..

Ja.. Selle aasta sees tahaks ka miskit kaante vahele saada. Triinu teab, millest räägin.
Plaanid on head, või mis?

Igaljuhul, ma ootaks teilt mingeid ideid?
Jutu osas?
Jah, ja üldse kõige osas.
Teie arvamused ja ideed oleks super! :)

Ja.. Ma ei ole kuhugi kadunud. Ma lihtsalt ei oska millestki kirjutada ja.. Ja mul ei ole milleski kirjutada.. Ideid noh! Kiiresti :D

Tervitused teile, kes te siin käite :) Tore! :)

Lõpetuseks üks pilt ka :)


Kommentaare ei ole: