ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Tahan ära siit..

teisipäev, 20. mai 2008

Tahan ära siit..


Me olime õnnelikud kuni tänase õhtuni,

kui nägin sind teisega suudlemas.
Ma ei öelnud midagi, hinges süttis raev
jooksin uksest välja, ei vaadand tagasi.

Tahan ära siit, su häbitust maailmast,
tahan ära siit, et sind nägema ei peaks ma.
Tahan ära siit, su häbitust maailmast
tahan ära siit, et sind nägema ei peaks ma.

Panin tsikli käima, sõitsin öisele rannale,
väriseval käel hoidsin sigaretti- sind tahtsin unustada.

Tahan ära siit, su häbitust maailmast,
tahan ära siit, et sind nägema ei peaks ma.
Tahan ära siit, su häbitust maailmast,
tahan ära siit, et sind nägema ei peaks ma.

Koju jõudes mõistsin ma, et mu saatus vist oli see
ei armastusega saa võidelda, kui oled valind vale tee.





Hea lugu on :)

( Ei mingeid seoseid, ei mingit vihjet, ei midagi- lihtsalt hea lugu.
Välja arvatud muidugi see, et maale tahan! :) )

6 kommentaari:

DixU ütles ...

seda lugedes just tekkiski nau mõte et mismõttes .is vihjed jne.aga okei.maale lähme millalgi.terve juunikuu:):P

Trintsu ütles ...

Mul sama teema... Esimesed read eriti!
Mõtlesin juba vaikselt suuremaid sõrmuseid sõrme panna (Seoses Daisiga kui mäletad) sorri dix. :D:D
Aga tore kui see Just-a-song on :)

Kiisu ütles ...

Ei mingeid vihjeid! :P
Triine- hetkel ei viska pilti ette.. mida mõtled, äkki räägime lähemalt? :D

Unknown ütles ...

Oskab keegi öelda kust seda lugu saaks, kes esitaja, endal kunagi oli olemas isegi ja nüüd tahaks uuesti kuulata. Inf võiks saata jay@hot.ee

ARX ütles ...

olen selle loo autor ja võin selle loo youtube üles panna. ei teadnudki et keegi veel mäletab seda lugu;)) tänan et meeldib

Kiisu ütles ...

Väga hea lugu on, kuidas seda saakski mitte mäletada. :))