ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Missed me? I'm back!

kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Missed me? I'm back!

Haha siin ma olen, jälle üle pika aja.
Ilmutan end...
Juhtus selline asi täna ,et oma tavapärases koristamise rutiinis, mis mul sellel nädalal on olnud,
võtsin kätte oma viimased 2 kappi mis koristamata veel olid ja oh seda nostalgia hoogu mis mind tabas.
Ma arvan ,et pole vist palju neid kellel on alles enamus või paljud lapsepõlve mänguasjad, lemmik autod, mänguklotsd, LEGOD!, CHUPA CAPSID! ja veel mõned asjad mis meelde hetkel ei tule.
Igatahes, koristamine oli viimane asi millega ma tegelesin.Hoopis huvitavam oli võtta kätte näiteks vanad veneaegsed nn legod (btw mul on uuemad ka):D ja hakkasin nendest ehitama.
Ja tulemus poldki kõige halvem:P
(p.s kuna tükke oli üsna vähe siis ka selline, avara vaatega, pooliku katuse ja rõduga maja.
Ja kes veel julgeb arvata ,et minust ehitajana asja ei saa!?


Ja lõpuks ,kui maja valmis ,avastasin puldiga auto.Mis testimisel ka täitsa toimisid.
Ja no olgem ausad ,ega igaühel ikka ei vedele garaazis 4 autot. ferrari, porche või bmw roadster ja jeep. :)



Aga aitähh!.Ja varsti näeme- kuuleme jälle!:)
Kui te just korrata ei palu peale areenilt lahkumist
Pealtnägemiseni!

2 kommentaari:

Kiisu ütles ...

Kui korrata palume, siis ei näe ega kuule või kuidas see nüüd käib? :D

Tore-tore igastahes! :)

Trintsu ütles ...

Näed Piret! Võta õpust ja kirjuta ka midagi siia! ;)