ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Kõik on täpselt nii kui peab..(8)

reede, 10. aprill 2009

Kõik on täpselt nii kui peab..(8)

Üks ääääääretult mõnus õhtu Triinega sai just läbi. Sellest on ju üle kahe aasta möödas kui me viimati koos istusime. Ja see oli hea, nagu alati. Sinuga ei saagi muudmoodi.
Seda võiks tihemini teha. Aga samas ei oleks see siis nii eriline. Aga no kahte aastat ka vahele jätta ei saa, eks? Järmine kord on vist broneeritud? :D Mäletad veel ikka?:D
Tead kui heeeea on Sinuga koos lihtsalt olla ja rääkida?
Noh, ma ütlen Sulle- HEA on.

Kallis ma tean, et ma võin Sinu peale alati loota, ma tean, et sa oled minu jaoks alati olemas. Ma tean, et Sa oled siin kui ma Sind vajan :) Eksju :) Feels good.

Mul ei olegi rohkem midagi öelda kui et: AITÄH, et tulid ja Aitäh, et olemas oled :)

Kõik.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

9.mai - ei unusta! Ma vaid vägaväga loodan et ma sel ajal Rootsi ei lähe kuna iseenesest pidin ma perega millalgi mai kuus minema sinna. Igaljuhul annan ma endast kõik et tulla saaks :) Tegelikult oleks veel toredam kui enne seda veel saaks sellist õhtut teha :P

Usu mind, mina olen veel õnnelikum et sa mul olemas oled. Ja teada seda et oled alati mu jaoks olemas, on üks parimaid asju üldse :)

Niiniiiniii kallis oled :*
Kindlasti kordame varsti uuesti ;)