ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Friends are like elevator buttons, they can either lift You up, or bring You down.

kolmapäev, 25. november 2009

Friends are like elevator buttons, they can either lift You up, or bring You down.

..beatin' me down low.


Üle mõistuse, et te nii üldse teha suutsite. Üüüüle mõistuse loll tegu oli, ausalt. Ma lihtsalt ei oska mitte midagi muud öelda. Te ju kõik teadsite kui hullult ma seda oleksin tahtnud, kui hullult ma seda olin oodanud.. Aga see siiski ei olnud piisav vist.

..wtf, millega te mõtlesite? Või ei mõelnud üldse?

Ma saan teha ainult ühe järelduse ja see on see, et teid absoluutselt ei ole huvitanud see kõik. Et teile ei ole korda läinud, kuidas see mulle mõjus ja mõjub siiamaani. Never-ever ei ole see teid tegelikult huvitanud. Ja nii ongi. Et siiamaani on kõik olnud täiesti FAKE. Muud võimalust lihtsalt ei ole. Ei mingit vastuvaidlemist. :)
Aga enam ei ole vaja teeselda. That's that.



(Kui Sa aru ei saanud.. Ju siis ei olegi vaja Sul aru saada. 3 inimest saab aru ja see on piisav.)



..poleks elusees arvanud, et ka SELLINE tunne on olemas. Ma loodan, et mitte keegi ei pea mitte kunagi seda tundma. It's killin' me. You're killin' me.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

it's bcuz u mean more to me !

Võta mu kõne vastu, ole hea.

G.