ˇ Ja tegelikult ongi nii..: wish i stayed

esmaspäev, 2. august 2010

wish i stayed

Meenusid täna need päevad, kui sai hommikul vara koduuksest välja mindud ja suund kooli poole võetud. Aga poolel teel tegid siis mingi 90 kraadise pöörde ja läksid hoopis teises suunas. Ikka sealt mäest alla ja Pirita-Kose majade vahelt läbi ja siis metsavahelt Pirita Selverini ja.. Ja siis juba olidki mere ääres. Ja siis helistasid Kristjanile ja.. Ja siis tuli tema ka mere äärde ja kõik oli nii hea. Nii muretu. Kuigi teadsid, et sellest popitamisest tuleb pahandust hiljem, siis sa ei mõelnud sellele. Ja ei peagi mõtlema sellistele asjadele, jah, nii ongi. Naudi seda hetke, mitte ära muretse. (Oioi, vaata nüüd, kes räägib :D)
Oeh, aga jah, meenusid need hommikused mereäärsed jalutamised ja kõik see hea. Mälestus jääbki püsima :) Soe mälestus.


On olnud kaks mõnusat päeva. Kaks vaba päeva. Kaks mõnusat õhtut. Pirita ja Kadriorg on märksõnadeks ja rohkem ei olegi vaja midagi öelda :) (Ps, Silver, lähme kunagi ausõna !)
Tänane piibuõhtu läks küll natu metsa, sest mu piip hakkas streikima. Oeh, solvus vist selle peale, et ma teisi piipe vaatasin ja uut tahtsin osta. :D Nüüd aga peabki selle ostu ette võtma. Ootan palgapäeva ja siis saab loodetavasti see ilus punane Medina minu omaks :))

Mis veel? Ei teagi, tuttu peaks minema nüüd :)
Ja muide, puhkuse esimesed päevad on mul veel bronnimata :)
Oi kuidas ma seda puhkust ootan. Kvaliteetaega, oioi kui palju ja kui head kvaliteetaega ! !


Ilusaid unesid ja kuulake Ellie Gouldingut ;)

Kommentaare ei ole: