ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Don't think. Don't fckin' think. Cuz then You'll realize how fcked up everything really is.

teisipäev, 28. detsember 2010

Don't think. Don't fckin' think. Cuz then You'll realize how fcked up everything really is.

So, I've been thinkin'.....

Blaah, mõttetu.

- Osad tegemised ja ütlemised on nagu niisama tuulde visatud, ei saanud ma mingit tagasisidet - and that hurts. Arvasin, et miski muutub veidi paremaks. Eksisin.

- Väga palju asju on jäänud ka ütlemata, kuid nende väljaütlemine vist ei muudakski midagi reaalselt. Tundub vähemalt nii.

- Avastus, et (parimad) sõbrad on kadunud ja kaugeks jäänud ja kaugele kolinud ja/või hoiavad niisama eemale. Sõprus ei saa ju niisama lihtsalt haihtuda??
Üks asi on see, kui vajad kedagi, kellele midagi kurta või millegi osas nõu küsida.. Ja teine ning hoopis olulisem aga see, kui soovid oma rõõmu jagada aga märkad, et kedagi pole.

- .....


Lost.



Aga üldiselt on nii, et ma olen väsinudväsinudväsinud ja ma ei saa üldse aru, miks see väsimus juba ära ei kao ?!?


Punkt ja hüüumärk ja küsimärk ja koma ja kasvõi semikoolon siia lõppu, aga ma ei oska rohkem.

2 kommentaari:

Silver ütles ...

...lihtsalt... tahtsin öelda, et olen olemas kui vaja, Sa tead seda!;)
Loodan, et (kõik) saab korda ja et nood sõbrad pole siiski kadunud...!(A)

sinu Trintzu ütles ...

pff :D kus ma siis kadunud olen :D Ikka olemas ju :D Kuigi jah, viimased 2 nädalat on niiiiii crazy olnud, nagu jookseks ringiratast, saaks vaid see aasta läbi juba noh :D

Väsimuse vastu võta D-vitamiini.
Eriti luksuslikku elu elad kui on aega ka väsinud olla :D mul seda pole, tahaaaaaan kaaa! :D

musikalli, lendan edasi ;)