ˇ Ja tegelikult ongi nii..: They say I'm looking for something that can`t be found. They say I'm missing out something, if my feet don't touch the ground.

neljapäev, 22. veebruar 2007

They say I'm looking for something that can`t be found. They say I'm missing out something, if my feet don't touch the ground.


Nojasiis, kui mina ei mõtle nii nagu teie. Mis siis sellest, kui mina ei arva samamoodi nagu teie. Mina ei saa nii ju. Ma üritan omamoodi. Jah, vahel on kukkumine valus, aga ma õpin sellest. Üritan vähemalt. Ma tahan proovida teha nii, nagu mulle õige tundub. Ma ei taha elada teie reeglite järgi. Soovitused on alati teretulnud, aga ma ei pea ju tegema nii, nagu teie arvate et parem oleks. Ma tean, et see, kuidas mina mõningaid asju näen ja teen on teile vahel arusaamatu ja võõras, aga mina olen nii harjunud, kuigi ma tean vägagi hästi et mul oleks endal kergem vahel midagi teisiti teha või üldse tegemata jätta. Jah, tean, aga see ei muuda midagi.
Hästi vahva oleks, kui ma vahest peale mahategemise ka häid sõnu kuuleks. Kui keegi ütleks et "Go for it, but IF You happen to fail, I`m always here for You."

Kommentaare ei ole: