ˇ Ja tegelikult ongi nii..: It`s been too long and I`m lost without You..

reede, 28. detsember 2007

It`s been too long and I`m lost without You..


Now I´m sitting here and thinkin` `bout You.

Teate kui vastik on haige olla?
Usun et teate.
Kui ma ei oleks praegu haige, siis ma saaks muskaga olla.
Niuts! :'(

Aga see selleks.

Kui nüüd jätta kõrvale nohurohi ja meepurk ja hunnikute viisi salfakaid ja kõik muu, siis on kõik hästi :)
Jõulud möödusid hästi:)
Ja ma sain lõpuks omale Touch Of Sun`i. Aitähh, muska:)
Ainuke asi mis natu nõme on- on see, et aastavahetus on kohekohe ja.. Pankrot on ju.
Aga.. Mis ma teen aastavahetusel üldse?
Hetkeseisu järgi.. on nii, et lebon voodis teki sees ja mossitan :D
Aga nii see vast siiski ei lähe.
Loodaks siis parimat aastavahetust koos muskaga:) Eks?

I`m sendin` You a four page letter.. (8)

Ups, i got carried away :D

Nii, kuhu ma jäin?
Eee.. Okei, võtame uue teema. Mäletate kuidas ma koguaeg olen öelnud, et peaks korralikult blogitama hakkama? Mõeldes teile- mu kallikesed- teil on ilgelt igav lugeda minu mingit nõmedat virisemist ja värki eks:D Aga ma ei suuda end kuidagi kokku võtta, et see lõpuks teostada. Uusaastalubadus? Ei, vaevalt. Igaksjuhuks ei hakka midagi lubama. Ja.. Ärge teie ka lubage, kui te ei suuda seda pidadagi. Te teate ju, et minu jaoks on lubadused olulised and it hurts like hell kui te neid murrate. Enivei- ärge parem lubage, kui te selles täiesti kindlad ei ole, eks. (Heh, ma jälle kordan end. Kuid vaid selleks ju, et teile seda kõike meelde tuletada)

Oehjah.
Mis veel?

Mmmm..
Keegi mäletab minu eelmise aasta jõule?
Kristi? Triinu?
Deeeeem, see oli vastik. Siiamaani on, kui ma sellepeale mõtlen, mida ma üritan küll vältida, aga vahel lihtsalt lähevad mõtted sinna ju. Heh, ma olen siiamaani suht kindel, et Ta ise ei ole ikkaveel aru saanud kui palju see kõik mulle haiget tegi. Aga okei, see selleks.
Ja need jõulud enne seda? 2005 siis?
Heh, siis ma olin ikka väga rumal ju:D
Aga okei, see jällegi las jääb.

Miks ma niipalju minevikust kirjutan? Miks ma mõtlen mingitele kurbadele asjadele? Miks, miks, miks, miks, miks. Sest lihtsalt on selline väike brakedown. Sorri :) It just happens.
Taustaks mängib muide hetkel Blank & Jones`i Someone like You.

Oeh. Tegelt ma mõtlen, et ma teen nüüd väikse uinaku. Kell on hetkel 17.06 ja oeh, homseni on veel nii palju aega.

Aga teie olge tublid ja.. Varsti kohtume jälle :)

Kommentaare ei ole: