ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Time to catch up a little bit.

teisipäev, 18. detsember 2007

Time to catch up a little bit.


Niisiis ei ole ma siia vägaväga ammu kirjutanud.

Miks?
Mmm.. Hea küsimus.
Ajapuudus on ka üks osa põhjusest- Aega küll leiab ikka vahest, aga siis ei ole jälle kirjutamistuju ja nii ta on koguaeg edasi lükkunud.
Nüüd on aeg niikaugel, et kohekohe on jõulud. Paar trepiastet veel tulla ja juba koputavadki uksele.
Kingid?
Mmm.. Njah, midagi on olemas küll. Aga ühte ideed oleks veel vaja.
Küll ma hakkama saan :)
Alati saan ju, te teate seda :)

Sellel laupäeval oli väike chill Karini ja Rolluga Dixu juures :)
Vahva oli :)
Teinekordki.

Nüüd veel üks kreisi töönädal Postipäkapikuna ja siis ongi kingiaeg.


Tegelikult ei olegi mul ka praegusel hetkel midagi erilist nagu kirjutada.
Andsin jälle endast märku- Olen täitsa olemas veel.
Muideks, kui te minust.. Puudust tunnete? Siis teil on mu telefoninumber olemas, teil on mu MSN ja te enamus teate ikka kus ma elan. Ja kui ei ole mu numbrit ega MSNi ega ei tea kus ma elan, siis küsige :)
Te olete kõik niiiiiii kaugeks jäänud. Ma tean et teil on kiire, teil on omad tegemised. Olen seda nii palju juba kuulnud, et olen ise peaegu alla andnud teiega suhtlemise osas..
Aga vahest oleks teist tore jälle midagi kuulda. Ärge unustage mind ära. Eks :)


//See läheb siis pühendusega Gerdile, sest ta niiväga tahtis lugeda ja peaaegu et sundis mind midagigi kirjutama. Palun siis! :)

Kommentaare ei ole: