ˇ Ja tegelikult ongi nii..: =)

kolmapäev, 16. aprill 2008

=)

Noh, tere siis.

Mina olen täna natukene tubli olnud. Käisin tööl nimelt. Ma olin seal küll vaid kolm ja pool tundi, aga asi seegi. Miks ma kauem ei olnud? Sellepärast, et ma olen haige ja ma ei suutnud seal kauem piinelda. Pole just väga meeldiv masina taga end lolliks joosta kui kurk on piinavalt valus ja nohu on ka veel. Aga tubli olen ma ikkagi, polnudki seal ammu käinud : ) Ja reedel lähen ka. Siis olen kauem : )

Enne tööle minekut saatsin emme veel apteegist läbi, et ta tooks mulle seda imerohtu, mida ka Triinu oli mulle soovitanud. Taruvaiguga mingi aerosool siis. Okei, Taruvaigu ja saialille tinktuur, kui nüüd päris täpne olla. Kusjuures, soovitan minagi- kasu on asjast :) Väga „mõnus” maitse on sellel :D Noh, nagu vaik :D Aga see ei loe- kui aitab, siis on hea : )

Nüüd ma siis istungi siin laua taga, salfakakarp on laua peal, seal kõrval see tinktuur ja ka Xymelin. Lisaks muidugi Strepsils, mis on pmst sama mis Neo-Angin, kui keegi ei tea. Sellele läksin üle vaid selle pärast, et ma ei salli selle Neo-Angini maitset. Aga Stepsils on apelsinimaitseline ja väga hea : )

Heh, nagu apteeki oleks sattunud jah?

Olgu-olgu, aitab kah. Mis ma sellest ikka räägin. Küll ma varsti jälle terve olen. Need on need kavalad kevadilmad, eks :D

Igaljuhul, mis ma veel siis teile räägin ka..

Erisoove?

Ei ole? Olgu, siis...

Tahtsin seda ka mainida, et minu sünnipäevast ei tule arvatavasti midagi välja. Noh, see grillimisplaan ma mõtlen. Aga muud plaanid on veel lahtised. Midagi toimub nagunii. Aga millal täpselt ja mis ja kus ja kellega- vot seda peab veel mõtlema. Aga kuna mina ise ei viitsi ega ka taha väga midagi korraldada, siis eks see vaikselt mööda läheb : )

Oeh, niipalju siis minust. Aitab kah, või mis?

Muideeee, olete märganud vast, et kevad on!

Seeeega.. Ma pakuks välja, et teeme midagi. Näiteks.. Lähme Aegnale! :)

Noh, täna tööjuures oli mingi flaier..

Minge uurige ise: http://www.aegnareisid.ee/index.php?m1=1&lang=2


Läheks? Mis te arvate? Eks? Onju? Jah? Okei!!


Nii, aga.. Aitab vast jälle?

Kohtumiseni ja.. Päikest! : )

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.