ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Lost and found.

kolmapäev, 16. aprill 2008

Lost and found.


Tere, mina olen see, kes siia kunagi midagi postitas. Nüüd üle kahe nädala ei ole ma seda teinud. Miks? Sellepärast, et mul ei ole midagi öelda. Mul ei ole millestki kirjutada.. Okei, valetan. Mul oleks vb isegi millestki kirjutada, aga mul ei ole olnud tuju ja tahtmist ja viitsimist ja.. julgen öelda ka, et mul ei ole olnud aega siia midagi kirjutada. AGA! Nüüd olen ma taas siia maandunud ja ma kirjutan. Ma küll ei tea veel, millest siia need read tekivad, aga nad tekivad. Seega- loe! :)

Kuidas teil läheb ka? Hästi? Väga tore! :)

Minul läheb, nagu juba öeldud- kiirelt. Aga õnneks saab varsti see kiire aeg läbi ja siis on kõik jälle hästi. Eks ma hoian teid ikka asjadega kursis. Ja kui te siin midagi uut ei näe, siis ma olen teie jaoks ju siiski olemas ja see ei ole sugugi ainuke koht, kust infot saada. Helistage ja rääkige MSNist ja tulge külla ja.. Teate ju küll :)

Tegelikult.. Jätkan ma oma lubaduse täitmist veidike õhtupoole (loe. vb täitsa õhtul v öösel)

Olge tublid ja.. Käige mulle ikka vahest peale, et ma siia midagi kirjutaks.

Praegu lõpetan.. Ja enam nii pikka vahet ma ei jäta. Seega, külastage mind jälle :D

Ja.. Oeh.. Sõitma saan ma alles 21mesel.. :D


Kommentaare ei ole: