ˇ Ja tegelikult ongi nii..: :)

teisipäev, 15. juuli 2008

:)

Tere, mäletad veel mind?

Mul ei ole olnud aega, et siia midagi kirjutada. Ja mul ei ole olnud teemat, millest siia kirjutada- valetan jah. Oleks, kindlasti oleks millestki kirjutada. Aga aega mul tõesti ei ole. Kellel siis suvel ikka aega on.. Eiei, ei puhka, tööd teen ikka :D
Ja peale tööd sõidan tavaliselt maale ja nädalavahetustel olen ka maal.. Seega ei saagi kirjutada siia midagi.

Täna aga on mul vaba päev ja selle veedan seekord Tallinnas. Igav küll, aga siiski.
Uurin kuidas sõbrakesed ja tuttavad elavad ja.. "naudin" niisama vaba päeva.
Jah, aitabki vast.

Ja kui te siia midagi ootate siis.. Head ootamist :P
Ei tegelt, rääkige Dixuga :)

Päikest teile! :)

2 kommentaari:

DixU ütles ...

juu toolkin tu miiii?!
nu tavaitje...pameste.pudem tantsuuju i kavariitje.:D

Anonüümne ütles ...

Heh, ma just mõtlesin, et peaks sulle kirjutama, et blogi pole kaua näinud :D .
Aga näe, ma pean kahjuks tunnistama, et see polnud jah päris see mida ma meie superkirjutajalt Piret Lillelt ootasin ...
eksole:D