ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Tahan sinna kus on maasikad..

kolmapäev, 2. juuli 2008

Tahan sinna kus on maasikad..

Puhkus sai läbi.

Peab veel midagi ütlema?

Sai läbi aeg liblikate ja lindude ja maasikatega ja.. Sai läbi aeg, mil oli tõsiselt hea olla. Sai läbi aeg, mil ma olin kohas, mis on lihtsalt kõige parem.

(Romantik?)

Nuuks.

Päevad möödusid vaikselt ja toredalt, grillides ja niisama chillides, pildistades ja jalutades, lõkke ääres istudes ja kiikudes ja Kessuga mängides ja niisama olles.. Oeh, tore oli.

Siinkohal varastan paar sõna ka selleks, et tänada Kristit ja Laurit, kes nagu lubatud sinna ühel päeval ära eksisid. : )

Pilte ei ole ma kuhugi pannud eriti. Kui on huvi, siis võtke ühendust ja annab korraldada midagi..

Aga kõike muud head ei saand ma kaasa võtta. Kõik muu on kohapeal näha ja katsuda ja tunda..

Selleks peate te küll ise kohale tulema.

Kaasa võtta siis hea tuju ja võimaluse korral ka killuke päikest ja ma võin üsna kindlalt öelda, et teile meeldib seal. : )

Mis siis veel?

Ega midagi.

Tahan tagasi.

Ja Õllesummeril näeme! : )

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Päike, maasikad, soe vesi, rõõm, armastus....
Meelas sõna - täis kirge ja tahtmist ja usku. Aga millesse seda ma ei oska sulle öelda.
Päike tõuseb, aga sellest hoolimata on mõnel pool pime. Pilved katavad päikest. Udu on maas. Pilved tumenevad. Hakkab sadama. Sajab vihma...Varahommikused kastepiisad rebenevad tugevate vihmahoopide all. Maapind paindub, vesi vallutab peenrad...
Järsku näed toa seinal päikesejänkut. Ta hüppab ja kargab, naeratab Sulle, Sa tahaks ta kinni püüda, kuid ei saa. Kas oled liiga aeglane?
Ei.
Kiire?
Ei.
Aeg liigub parajalt, tasakesi, Sina liigud nii, kuidas endal hea on.
See on hea...
Jälle paistab päike...
Õues, toas, Sinus eneses.
Alati,
Igavesti.

See on minu lugu Sulle kallis Piret päikesest ja liblikatest ;) .