ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Anna pool, anna pool, anna pool, anna pool, palun anna mulle pool oma unenägu, mille magades sa leidsid..

teisipäev, 7. oktoober 2008

Anna pool, anna pool, anna pool, anna pool, palun anna mulle pool oma unenägu, mille magades sa leidsid..

Mõistus on kadunud ja süda on puru,
käin nagu kass ümber tulise pudru.
Anna mulle klaasitäis või kaks parem veel
oma armastuse allikaveest..


Smilers ja kuum kakao ja ülihea lõhnaga aroomiküünal.
Üsna hea :)

Aga siiski ei ole kõik perfect. Puudu on see keegi, kellega seda kõike head jagada. Triine näiteks. Aga kahjuks need toredad õhtud ei kordu ju enam :(
Olgu, see selleks.

Ei ole õnnetuid hetki, ei ole masendust
on ainult täna ja praegu ja miljon erinevat võimalust..


Nüüd on see koht, kus ma jälle vabandan, et ma siia pikka aega midagi kirjutanud ei ole. Muide, nagu mu küsitlus näitab, siis mul on siin vaid 8 külastajat :D Kaks neist nuhib niisama ja kuus arvavad, et on püsikliendid :D Kurb tegelikult, et lugejad kuhugi kadunud on :(

Oehjah. Aga see, et siin nii vähe külastajaid on, see ei takista mind ometi kirjutamast. Sest tegelikult ega see ei loe. :)

Ja nüüd on see koht, kus ma peaks midagi kirjutama :D
Kurb, aga ma ei oska hetkel jälle midagi öelda. Nagu viimasel ajal ikka.

Alati, kui mul on kirjutamistuju, siis selle asemel, et siia midagi postitada, kirjutan ma oma jutukest. Sorry!


Lõpetan.. Ja LUBAN- üritan rohkem endast märku anda :)

Kristi, SMILE! :)

10 kommentaari:

DixU ütles ...

triine on sul kõrvalmajas..mis tähendab ei kordu.
oh teid ja teie asju
:D

Anonüümne ütles ...

Elu on ilus... naeratan südames.

Trintsu ütles ...

Täpselt, Eks kunagi tuleb ju aeg kus mul lapse kõrvalt rohkem aega on, noh tead küll, kui ta veits suurem ja vähem memmekam on :P
Ja peale selle, Tuled mind Kakaoga solvama ve? :D
Meil on ju Veini-coca õhtud ! ;D

Trintsu ütles ...

a, ja muide, hoopis 3 nuhib ja 6 loevad ;) Niiet tüdruk, faktid selgeks! :D

Kiisu ütles ...

Tol hetkel oli siiski kaks kuuele :D
Ja ei solva sind kakaoga, see on veidi teine teema.. Sinuga on vaid veinicoca:D Või ütleme nii et.. Veinicoca on vaid Sinuga? :D

Trintsu ütles ...

Pigem see viimane variant jah :D
Mul on ka veinicoca vaid sinuga ;)

DixU ütles ...

hmm..trintsu?.pirru? Tell me more.veinicoca?:D MISMÕTTEs on teil üksteisega mingi veinicoca.:D

Kiisu ütles ...

Tellin` You more.
Veinicoca on meie teema.
Ja eriti just esmaspäeva õhtuti.
Ja me kordame seda millalgi ;)

DixU ütles ...

mm..vein cocaga kõlab ürna hirmutavalt:D mis vein se olema peaks?:P
cocaga kannatab kül igast asju näost sisse ajada aga veiniga maikujuta seda pärisästi nagu ette.

Kiisu ütles ...

Meil on oma salaretsept ju ka :D
Ega see mingi lihtne asi ei ole siis :P