ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Pane täheleee..

teisipäev, 21. oktoober 2008

Pane täheleee..


Taas on saabunud öö ja taas leian ma, et võiks midagi blogisse postitada. Huvitav, et ma selle peale alati öösel tulen. Võinoh.. Huvitav, et mul kirjutamistuju just öösiti on. Nojah, teate ju küll, et minu puhul ei tasu vast imestada eriti millegi üle.

Igaljuhul,

Täna teen väikse kõrvalepõike ja räägin natukene oma tegemistest.

· Kool- eeeeeriti tüütu vahel ja raske ja pähpäh, aga püüan hakkama saada. Üritan sellega tegeleda nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik. If You know what i mean. (See ei tähenda, et ma korralikult ei tegeleks kooliasjadega.)

· Töö- Käin enamasti kolm päeva nädalas ehk siis nii palju kui vabu päevi kooli kõrvalt jääb.

Endiselt otsin(? Pigem ootan) paremat tööpakkumist. Postis on hea, sest seltskond on mõnus. See mind seal kinni ju hoiabki põhimõtteliselt.

· Ja muu niisama chill ehk nädalavahetused- Aeg, mil olen Dixuga. Aeg, mida saab esmaspäeva hommikust saati pikisilmi oodatud.

Üsna lühidalt tegin. See ongi minu elu.

Ja teie- sõprade- jaoks on mul alati aega. Kindlasti leiame sobiva aja, et koos aega veeta. Ainult tahtmist peab ju olema.

Btw, see nv oli tore. Aitäh Liivale Aliase eest (Lihunik:D:D:D), Kristile mullide eest, Triinule ning Dixule selle eest, et nad selle kõik korraldasid. Teinekordki :)


Ja mul ei olegi ju muud midagi öelda. Ma andsin endast taaskord märku ja.. Ja nüüd jääme järgmist korda ootama :P



Be good!


Lõpetuseks pilt Kristi ja Dixu ühisest fotoshoodist :D

The Rabbit is Wabbit :D

Kommentaare ei ole: