ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Katse VOL miljon ja veel kuus peale kah.

pühapäev, 28. detsember 2008

Katse VOL miljon ja veel kuus peale kah.

Dixu küsis: Miks sa ei blogita?
Panin tule põlema ja avasin bloggeri. Nüüd siis pean välja mõtlema teema, millest siia kirjutada.
Vaatasime just "Mina olin siin". Hea, nagu arvata oligi. (Jah, alles nüüd vaatasin.)
Ootan ja loodan, et ka teise raamatu järgi tehakse film. See oleks äkki veelgi parem. Eksju.

Mis veel?
Tänud Triinule, et meile külla viitsis tulla.

Mis veel?
Mitte midagi. Dixu kord blogitada ;)

3 kommentaari:

DixU ütles ...

tegid minueest ära selle raske töö..mul hooleta nüd:P

TD ütles ...

Esiteks - blogimine blogimise pärast on stupid.

Teiseks - mis teisest raamatust sa räägib?

Kolmandaks, nagu sa teadma peaks, mis pole aga enam nii oluline, "Mina olin siin" tuleb meil veel linastusele.

Kiisu ütles ...

Esiteks - tean.
Teiseks - Sass Henno teisest raamatust.
Kolmandaks - tean sedagi.