ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Hommikuvaikuses.

esmaspäev, 13. juuli 2009

Hommikuvaikuses.

Kunagi ammu-ammu kuulsin või lugesin kuskilt, et kui hommikul kohe peale ärkamist kuulata oma lemmiklugu, siis läheb päev hästi. Ja nii ma siis vahest kuulasin hommikul enne voodist tõusmist ikka mingit tol hetkel hullult head lugu.. Ja kui päeval ootas ees midagi suuremat või olulisemat, siis pidin ikka mitumitumitu korda seda kuulama.. Asi toimis.. Kuigi ma ju tean nüüd vähemalt, et asi ei olnud selles loos või mitu korda ma seda kuulasin või millal ma seda kuulasin.. Asi oli mu suhtumises. Kui lugu kuulatud, siis olin endas rohkem kindel, ma olin kindel, et misiganes mind ees ootas- et see läheb hästi..
Seda kõike annab tegelikult saavutada ka niisama.


Sweet dreams, ma üritan ka nüüd unemaale rännata. :)
Või tere hommikust?

Kommentaare ei ole: