ˇ Ja tegelikult ongi nii..: around and around and around..

kolmapäev, 16. detsember 2009

around and around and around..

Kirjutan kohe, ei oota hommikut.


Üleväsimus on oma töö teinud, tervis on täiesti korrast ära ja unegraafik on väga sassis. Ei peatu siin pikemalt.
Aja peaks maha võtma ja puhkama ja.... Aga no ei saa ju, faking jõulukoormus! Esmaspäeval juba oli nt ühe lauatäie asemel 3 kuhjaga lauatäit puhast posti eksole, mustast rääkimata. Ja no arvete aeg ei ole ju veel läbigi, seega on kaks koormust korraga, jeei. (mõned mõistavad :D).
Ja oeh, täna oli veel hullem.. Ja see on alles algus ju.. Ja no fakk, täiesti supergirl, ainult mina saan selliste asjadega hakkama, teistelt üldse ei paluta ka ju, teades, et nad nagunii ei suuda.. Ah, tööjutud !

Ma olen juba praegu kohati täiesti läbi omadega.. Supergirl'i võimed on kadumas.

Eile öösel magasin mingi 3 tunnikest. Töölt tulin mingi pool üks, siis mõtlesin et teen omale tassi kuuma kakaod ja kolan natu netis ja siis lähen magama, et hommikul jaksaks kell 7 tõusta eks..
Ja no tere-tore, kes muu saaks selise asjaga hakkama kui mitte mina- nimelt oli see suur tass(kui ma ütlen suur, siis ma mõtlen suuuur) kuuma kakaod üsna pea mu voodisse imbunud, jah, ma suutsin selle ümber ajada :D
No ja siis ma pesin ja mässasin selle voodiga tükk aega. Föönitasin keset ööd voodit, no tere hommikust eks.. :D:D:D
Lõpuks kui magama sain siis oli kell juba meeletult palju ja ega uni ju ka kohe ei tulnud ja.. Hommikul oli krdi raske üles saada ja end arsti juurde vedada. Aga hakkama sain. (Offkoorss.)
Verd võeti, nüüd käsi valutab, tööpäev oli täielik piin sellepärast !
(Aitäh muide sellele ühele inimesele, kes mulle hirmutavat pilti näitas ja oma kogemusi jagas, see oli tõesti "lohutav")

Oh well, mis siis veel?
Homme(Okei, sorry, täna) ma puhkan. Oleks vaja käia ja tegutseda tegelikult, aga ma ei usu et ma voodistki välja ajan end. Aga eks näis.


Üsna ebatavaline postitus minu poolt, või mis. Ma ju üldjuhul ei räägi siin oma tegemistest nii pikalt. Aga no näed, imesid ka juhtub vahest.


Kajastamata on jäänud muide see, et 8. Detsembril sai Haapsalus käidud Smilersit kuulamas. 1 unustamatu õhtu, aitäh teile!! :)


Kõik !


Olge musid.


Kiska.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tulen. (Kellaaeg täpsustamisel)
Koos pannkookidega. ;)
Nii palju ikka liigutad ennast ju et ukse avad, ma ei pea aknast ronima eks?:D


G.

Anonüümne ütles ...

btw, ALATI supergirl.

G.