ˇ Ja tegelikult ongi nii..: still a mystery ?

pühapäev, 20. detsember 2009

still a mystery ?

Mainiks ära selle, et see laupäevane pärastlõuna oli ikka hea :D

One tequila,
two tequila,
three tequila,
floor.


Tegelikult on mul midagi öelda ka.

Triine- midagi ekstra Sulle - Ta oleks pidanud siiski kõike hoidma tasa-tasakesi kuskil nurgas. See kõik oligi vaid mingi.. mingi.. faking ühepäevaliblikas. Sellel ei olnud ette nähtud mingit tulevikku. See lihtsalt oli midagi korraks. Midagi, mis enam kunagi ei kordu. Midagi, mis Tema jaoks tähendas midagi sooja ja suurt ja head aga selle teise jaoks oli midagi tavalist ja tähtsusetut. Ja nüüd on Temal alles vaid pettumus ja tühjus ja.. Jah.
Ja nii ongi. Nüüd Tema istub ja mõtleb, et miks jälle kõik vastu seina lendas. Miks ei oleks võinud see kõik veidi kauem kesta. Miks oli selle kõige ajastus nii vale. Miksmiksmiks.
Ja miksmiksmiks peab see Temast kõik läbi käima, mitte ei või mööda minna.

(Mõjub veel jah see pärastlõunane tekiila ja veel hiljem manustatud ee.. eee.. muud asjad :D)

Igaljuhul, sain öeldud selle, mis vajas välja ütlemist ja palju parem on nüüd.
Või kas on ikka?

6 kommentaari:

Trintsu ütles ...

Ma võin küll väga loll olla aga seda ma tean et ei olnud selle teise Tema jaoks see tähtsusetu.
Missest et sul on vb kergem nii mõelda.

Kiisu ütles ...

Tead??
Või no.. kuidas ma ütlen, vb mitte tähtsusetu, aga.. tavaline, igapäevane, ei midagi ERILIST?

Trintsu ütles ...

:D:D:D ise ka usud? Või lihtsalt tahad uskuda sest oled liiga chicken ja ei julge midagi ette võtta ? :D

Kiisu ütles ...

usun :D
ei taha uskuda.
u have no idea. :D

(üks veinicoca-õhtu palun, mu priipääse ootab muide ikkaveel.)

Trintsu ütles ...

hmm.. see nädal mis algab on vääääääga busy busy mul... parimal juhul saan 27-29 umbes.. aga seda ka veel lubada ei saa täitsa kindlalt :D kohutav kohutav kohutav jõuluag noh. :D

Kiisu ütles ...

i knooooow.
28-29 ma tööl.