ˇ Ja tegelikult ongi nii..: let me go home

esmaspäev, 1. märts 2010

let me go home

Mul on peaaegu postitusvalmis üks pikem tekst. Selline lühikokkuvõte nädalavahetusest. Aga.. Mõtlen, et see ei ole üldse minulik. Rääkida-kirjutada oma tegemistest. Kuidagi.. Imelik tundub. Nagu väga ei tahaks seda kõike siia postitada. Tean, et te ootate, aga ma ei tea.. See ei ole mina. Ma ei ole siia kunagi kirjutanud oma tegemistest niiviisi(Paar erandit on juba reeglit kinnitamas.)
Ja seetõttu arvan ma, et see kõik jääbki vaid draftiks.
Ja kui kedagi tõesti huvitab, siis see keegi tuleb ja uurib elu. :)

Aga mis ma rääkida võin on see, et tõeliselt hea on olla.
See käik mõjus kuidagi eriti hästi. Ja miks ei oleks pidanudki, eksole.
Nüüd ma tean, et sellist pikka pausi ei tohi enam mitte kunagi sisse jätta.

Te ju teate, kuidas ma siin juba pikemat aega olen kuidagi ääre peal kõikunud. Aga nüüd on kõik hoopis teisiti, nüüd on nii hea. Just see oligi see, mis puudu oli. Just see oligi see, mis kõik jälle heaks muutis. Ma ju küll teadsin, et seal käimine on alati hästi mõjunud, kuid ma siiski blokkisin. Jah, osasid asju pelgan veidi siimaani, kuid suutsin neist kõigist siiski üle olla.


Nüüd aga tagasi Tallinnas ja kohe ka tagasi rutiinis, ööseks jälle tööle.


Ps! Laidi, su reedene külaskäik oli superluks.


Praegu lõpetuseks kaks asja ja nüüd jooksen.

Lugu:



Ja pilt:


3 kommentaari:

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Silver ütles ...

Oi, "Home", see on niiiii hea laul!

Ja tõesti, ega peagi ju kõike n-ö avalikult välja laduma, millega parasjagu tegelenud oled. Minul nt on selle jaoks üks parooliga blogi, ehkki kirjutan sinna harva (ja üldse isiklikest asjadest kirjutan harva). Kuid teinekord on hea kasvõi ja ennekõike iseenda jaoks elamusi ja mõtteid kirja panna, ja olgupealegi ta siis draftina;)

Okei, ajan jälle tüüpilist mitte-midagi-ütlevat mulli:D
Lihtsalt tahtsin su ideed selles asjas toetada;)

Ja last but not least: hea meel kuulda, et Sul hästi läks ja läheb;)

(kohe tuli meelde hetk (mitu aastat tagasi), mil oli reedene päev ja enesetunne ja üldse kogu nädal oli kuidagi 'mitte just kõige positiivsem', siis läksin reedel nädalavahetuseks Hiiumaale... ja hetkega muutus kõik vastupidiseks!)

Hea et on kohti kuhu minna ja asju mida teha, mis Sind Iseendaks tagasi toovad kui ühel hetkel kipud kusagile kaduma:)


*ps: sorri, eelmine kommentaar tuli tüütu kasutajanimega, millega ma orksis kunagi regasin ja millest ma enam kuidagi lahti ei saa:D

Kiisu ütles ...

No niisama enda jaoks kirjutan ma ka nagunii, see on teine teema. Ja siin kõigile lugemiseks oleks pigem just parem see, millega ma tegelen, mitte see millest ma tavaliselt kirjutan ju(blaablaa, segane tunneteteema jms)
Nojah, see selleks.
Jätsin lihsalt esialgu postitamata, sest tundsin, et see pole päris mina.

Aga tõepoolest hea, kui on selline koht, kuhu vahel põgeneda. (Põgeneda??)
Ja mitte kunagi enam ei jäta ma nii pikka vahet sisse !

:)