ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Poolel teel

kolmapäev, 31. märts 2010

Poolel teel

Mulle meeldib, kui te minust aru saate. Ja minust on võimalik aru saada siis, kui te mind päris-päris-päriselt teate. Ja mind on võimalik päriselt teada siis, kui te teate, mis mulle meeldib ja mis mitte ja kui te suudate seda kõike aktsepteerida. Kõlab keeruliselt, aga on tegelikult vägagi lihtne.

Ärge püüdke mind muuta. Laske mul olla mina ise ja siis suudan ma teid oma maailma lasta. (Pole eriline uudis ju, my own little worldˇˇ)

Kui sa suudad lugu pidada minu mõtetest, unistustest ja tegudest, siis suudan mina sinust ka lugu pidada. Kui sul on iseenda jaoks välja mõeldud mingid kindlad piirid, põhimõtted, siis on sul ka minust lihtsam aru saada, sest siis tead millega on tegu.

Mulle meeldib, kui sa suudad enda mõtteid kaitsta ja ei lase end ümber veenda vaid sellepärast et /teistele ei meeldi ju, mis ma ikka jaman./ See on sinu elu ja ise tead, mis teed. Ei ole mõtet loobuda mingist unistusest, kui keegi kõrvaline isik selle peale naerab näiteks. Ainult sina tead, mis sulle hea on. Jah, alati ei ole see kõige esimene mõte just õige, aga vigadest ju õpitaksegi. Oluline on, et sulle endale see väljamõeldud variant sobiks.

Enesekindlus on hea.


Ära esita küsimust, kui vastusest midagi ei sõltu. Samamoodi- ära virise et sul on jube pahasti kõik, kui sa ise selle muutmiseks midagi ei tee. Ning sul ei saagi ju olla seda miskit, kui sa pole teinud midagi selle hankimiseks. Kui ebaõnnestud, siis proovi uuesti, mitte ära poe nurka.

Jaajaa, ma tean, et ma räägin kohati iseenda tegemistele vastu, aga teooria ongi ju lihtsam :P


Lühidalt- pole elul häda midagi. Kui sa suudad lihtsalt leida selle päikesekiire ja suudad sellest kinni hoida no matter what, siis ongi kõik hästi. Suhtumises on asi, jah.



Kui ma mõni aeg tagasi pidin enda osad soovid-unistused-vajadused-mõtted justkui tahaplaanile lükkama, sest nende jaoks ei jätkunud ruumi siis.. Nüüd ma tean paremini kui kunagi varem, et nii ei tohi teha.

Lasin muuta end kellelgi teisel ja kujutasin ette, et nii ongi hea. Ei olnud hea. Või noh, kuidas ma ütlen.. See teine pool oli ju rahul ja seega oli hea.. Aga mina ise ei olnud. Nii ei saa. Ei saa olla kellegi teise mängukann ja teha kõik nii, nagu talle parem on. Ei saa. Ei tohi.

Nüüd olen targem ju :) (Aega võttis, aga asja sai :D)

Ma tean, et on raske, kui peab korraga vastama nii paljudele nõudmistele.. Aga lihtsalt ei tohi seda latti madalamale lasta, sest siis langed ka ise.




Lõpetuseks - Nii, nagu käitud sina minuga, nii käitun ka mina sinuga. Nii lihtne ongi.


Stay tuned, varsti tuleb midagi veel. Järg praegusele.


(Btw, Triine, word count ütles sõnade arvuks u 500, mis on muideks väga hea tulemus, arvestades tähtede seisu ja planeetide seisu ja seda, et väljas kõik ujub ja et tuul on sinu poolt ehk mulle vastu ja et tegelikult on endiselt mingi blokk peal.) :D


EDIT 04.04.2010 kell 3.20 - muutsin kirja suurust, sest ka mind hakkas see nüüd häirima :D



5 kommentaari:

Trintsu ütles ...

heh :D Selle kohta et sul block peal on on see väääääga hea blogi :) Kiiisuu :* I looooove you!;)

Kiisu ütles ...

Oi kui sa teaks, mis mul veel siin postitamist ootamas on (A)

Laaaaav juu kaks. :D

Silver ütles ...

Kuule, suht nõus... okei, norida saaks (norida saaks alati:D), aga häästi kirjutatud... ja põhimõtteliselt täiesti nõus:)
...kuidas see oligi, et kui oled leidnud end, siis leiavad Sind ka teised, või midagi sarnast.

Kõlab egoistlikult, aga minu arvates see tõesti nii on, et kui Sinu endaga on kõik paigas, kui Sa tead, kes Sa oled, siis on ka teistel Sinuga lihtsam. Okei, hakkan end kordama, kuid olen rõõmus, et midagi sellist kirjutasid... sest tegelikult on päris jube kui inimene ühel või teisel viisil ennast 'ohverdades' unustab ja ühel hetkel leiab, et on end teisele mõeldes ise äkitselt kaotanud. Ennast ei tohi kaotada!

:)
Jah, ja see oli ka täiega väärt mõte, et inimesi tuleb aktsepteerida sellistena, nagu nad on (juhul kui nad teisi oma olemisega ei ohusta ja blablabla muu säärane elementaarne jutt:P). Go, girl!:)

Kiisu ütles ...

:)
Aga nori siis, kriitika on hea, teiste arvamused on heaaaad.

Just nii noh ! Iseennast ei tohi kaotada.
See ei ole egoistlik minu arust, see on.. loogiline? Jah, teiste jaoks on ka vaja olemas olla, aga eelkõige peaks siiski ju vaatama, et endal kõik korras oleks? Nojah, saad aru küll, mis ma mõtlen.

Aitäh ! :)

Silver ütles ...

Just, tegelikult polegi egoistlik see mõte, vaid tõesti loogiline, nii nagu ütlesid.

Ma arvan, et mõistame siin teineteist üsna kenasti, ainult keeruline neid asju sõnadesse panna, eksole:P
:)