ˇ Ja tegelikult ongi nii..: no more wicked games to play

teisipäev, 13. aprill 2010

no more wicked games to play

Kaisu ütleb (19:54):
*blogima peaks ka
Kiisu. ütleb (19:55):
*ojaa, blogima peaks
*päris ma oskangi ju
Kaisu ütleb (19:55):
*a katseta
*pane hea muss ja silmad kinni ja esimene mõte mis tuleb, sellest kirjutad :D


Nonii.
Muss, silmad kinni, mõte – Kurat, ma tahan minema siit. Nii fckin kõrini on kõigest. Tööst ja rutiinist ja inimestest, kes ei hooli.





Muusika oli (täna pmst terve päeva juba tegelikult olnud)
Medina - You and I

5 kommentaari:

Kaisu ütles ...

Tubli tups ! :)

A kui ma selle loo ajal silmad kinni panen, siis...esimene mõte...kiire auto, see lugu ülikõvasti ja lihtsalt sõidad, pole tähtis kuhu välja jõuad.

:)

Kiisu ütles ...

Läheb ju minu mõttega päris hästi kokku. :)

Kaisu ütles ...

No seda ma üritasingi öelda. :P

Nii, et kust me auto saame? :D

Kiisu ütles ...

Parklates seisab neid päris palju, valik on sinu :D
Võta venna oma (A) :D

Kaisu ütles ...

ääh, venna oma. :P
Kui juba parklast võtmiseks läheb, siis võtaks ju parima ikka. :D