ˇ Ja tegelikult ongi nii..: rahu võin leida, kuid see kestab hetke vaid

pühapäev, 18. aprill 2010

rahu võin leida, kuid see kestab hetke vaid

jällegi, pikemalt-


..aga on hetked, kui muusika katkeb, ainuke mõte on, et tahaks karjudaaaa

Täitsa hull ikkagi kuidas ma endiselt üritan tegevusetust vältida. Ja kui see vahest ei õnnestu siis.. Siis on kõik kuidagi nii vastik. Tõsiselt nagu, what's wrong with me??!?

I just don't wanna miss You tonight..

Üleüleülekõige tahaks, et.. ei, las see jääb tegelt.
Lihtsalt tahaks mõnest asjast aru saada ja tahaks, et minust aru saadaks ja.. Tahaks vastuseid noh ! :)

____________________________

Midagi positiivset ka- olen kuidagi katsetuste käigus õppinud blokkima. Blokkima iseennast ja mingeid teatud tundeid. (Jah, see on hea.)
Ma suudan (kohati!) olla ja teha ja käituda nii, et see kõik läheb minust mööda. Mitte läbi, vaid mööda. Suudan olla nii, et ei lase kõigel ennast kaasa viia, kaasa haarata. Suudan jääda kahe jalaga maa peale. Ja see on hea.
Vahepeal ajasin pikka aega taga seda oskust, seda võimalust valida. Ja nüüd on see mul käes. Muidugi mitte sajaprotsendiliselt, aga siiski. Ning jah, harjutamine teeb meistriks.

Ja julgen öelda veel ka seda, et peale ühte suurt ja olulist otsust ongi minu jaoks kõik justkui paremaks muutunud, kergemaks isegi. Peale seda ma tean ja tunnetan paremini, mis mulle hea on ja mida ma vajan. Avas(in) silmad. Pöördepunkt, või midagi.

ps, loodan ja arvan, et nn avasin silmad ka ühe teise inimese jaoks. Jah, üsna karmilt küll, aga siiski. Tean, et ta on õnnelikum, kui ta oli enne. Kuid asi millest ma aru ei saa on see, et kuidas ta saab või suudab või oskab jätkata samast kohast? Justkui ei olekski midagi muutunud. Ma saan aru, et on teatud vajadused ja soovid jne, aga et nende täitumist niiviisi nagu.. nõuda?

Lihtsalt ma tean teda ja tema käitumist niivõrd hästi, et ma saan aru, et see kõik mis ta teeb on kohati nagu.. fake? Et talle on endiselt tähtis vaid ja ainult see, et ta ise rahul oleks ja ta ei mõista, et oodates teiste muutumist jms- et see ei ole õige. Ok, sorry, pole minu asi.




lõpetan, sest mõte jooksis kokku.. või lahku.. ja lippan tööle.


PS! Countin' the days- 21.

Kommentaare ei ole: