ˇ Ja tegelikult ongi nii..: kuni ootavad meid ees südasuve rohtunud teed :)

kolmapäev, 19. mai 2010

kuni ootavad meid ees südasuve rohtunud teed :)

Ma lihtsalt pean jagama midagi väga head.

Ja jutt siia juurde on lühike, kuid konkreetne.

5 päeva maal mõjus superhästi ja kohevarsti kordan seda, paraku küll lühemalt. Tallinnas olen vaid sellepärast, et tööl peab käima. Aga reedel lähen maale ja võibolla ka Laitsesse ja siis pühapäeval tagasi, esmaspäevast reedeni olen siis pikad päevad-ööd tööl, laupäeval puhkan, ja edasi sealt jälle tööl. Point on aga selles, et ma ei salli Tallinnat, ei ole siin midagi head ja igal vabal võimalusel lähen ma maale. (Kahjuks on neid vabu võimalusi nii kuradi vähe.)

Vot nii ongi.

Aga nautige lugu nüüd :)

1 kommentaar:

Silver ütles ...

Oh, nii hea kuulda, selline puhkus kulub ära! Tahaks ka!(A)

Ülimegahea laul! Hommikul jõudsin vaid algust kuulata kui pidin juba uksest välja tuiskama, kuid alguse põhjal tirisin laulu kiiresti ära ja panin pleierisse, et tee peal kuulata... nii-nii hea!:)

Selline... ehtne suvelaul. Justkui koos kajava rähnitoksega, pehme metsamühinaga... tekkis kohe silme-ette pilt lõkkeümbrusest suveöös, hommiku esimestest kiirtest... oh, ja näiteks telkimisest:)
Vaimustus! Vaimustus!:)