ˇ Ja tegelikult ongi nii..: try to look into his eyes and NOT lose Your mind.

neljapäev, 6. mai 2010

try to look into his eyes and NOT lose Your mind.

Nii palju on jäänud kirjutamata ja jagamata. Siis kui oleks olnud midagi öelda, siis ei olnud parajasti võimalust või aega enamasti ja.. ja kui niisama tulin ja mõtlesin et proovin, siis ei tulnud midagi välja, the usual ühesõnaga.
Aga see selleks.

Pildiseeria on endiselt ootevalmis ja varsti panen üles, ausõna panen.
Oeh, üldse pean päris palju pilte jagama teiega, ma tean et ootate aga ma lihtsalt pole jõudnud nendega tegeleda ju.
Palju asju on tegemata, jah on küll. Ma ei jõua ja ma ei jaksaaaaa.



Aga.. Et siis mida?

Mõned päevad veel, siis on lootust, et toimub miskit head. Saab veidi kvaliteetaega. Ning jah, Helen peab oma privaatpeo ka saama. Ja Triine, Sind ma ootan siis tead küll millal ;)
Ütleme nii, et soovi korral palun minuga ühendust võtta, leppida mingi aeg kokku ja siis kohale ilmuda mõnusa tujuga ja näiteks vesipiibutubaka ja hea koogiga :D Sobib?
Kedagi ma ära ei aja, nagu ikka. :)


Hetkel on mul väsimus aga nii suur, et ei suuda rohkem midagi välja mõelda teile siia. Järgmise korrani, oh kes seda teab, millal see järgmine kord on..
Endiselt, kui huvitab, siis tule uuri elu.

Btw, miss You guys ! (Eriti Kristi Sind! Kuigi jah, Sa siin vist enam lugemas ei käi....)

Ja muusika.. Muusika valige seekord ise, oma valikust andke prääksudes teada ka.



(pealkirjas on ka mingi vihje või midagi jah, on küll, aga ma ei suuda ja ei taha ja ei jaksa sellele ka keskenduda praegu. Oioi kui palju teemasid ma teile võlgu olen.)

Kommentaare ei ole: