ˇ Ja tegelikult ongi nii..: and i wonder

teisipäev, 1. juuni 2010

and i wonder

Ma ei teagi kas ja kui palju ma peaks ja tohiks sellest siia kirjutada, kui palju ma tohiks sellele üldse mõelda.. Aga see kõik ju tegelikult ei loe, sest mõtlen nagunii ja mõtlen iga päev. Arvasin ja lootsin, et läheb paremaks aga.. Hullemaks läheb :) Päev-päevalt aina hullemaks. Iga päevaga tunnen veelgi tugevamalt seda mingit nõmedat igatsust.(kõlas veidi ebaloogiliselt see lause?)
Anyway, igatsen, täiega igatsen, hullult igatsen.
Aga see kõik ei loe. Ei loe see, et ma pidevalt sellest mõtlen, ei aita siin mitte miski, see lihtsalt jääbki nii.
Päris hullult palju muid asju on sellesama asja pärast muide kuskil ootel, jeah. Ma lihtsalt ei suuda seda muuta, ei suuda.

Ei tohiks igatseda, vähemalt mitte nii hullult.. Aga katsu sa seda öelda sellele tuksuvale asjale. Jah, täpselt nii ongi.




It's killin' me.






and i wonder if i ever cross Your mind cuz for me it happens all the time.




(ja kui huvitab, siis tule küsi.)

Kommentaare ei ole: