ˇ Ja tegelikult ongi nii..: breakaway

kolmapäev, 16. juuni 2010

breakaway

Fakk noh, tahaks öelda jälle seda, et ärge toppige oma nina minu asjadesse ! Ja te teate väga hästi mida ma mõtlen !
Mul ei ole vaja teie jamasid hiljem likvideerida, tõesti ei ole vaja. :)
Teen omi asju täpselt nii, nagu ise heaks arvan ja teil ei tohiks olla selle kohta midagi kobiseda. Okei, arvamust võib alati avaldada aga midagi peale suruda või midagi ise teha, kui ma teie "sõna ei kuula".. EI !
I'm done dealing with Your s*it :)) Nii lihtne ongi. (Kõik ei pea end puudutatuna tundma, see kehtis vaid mõnele ja ma olen kindel, et see keegi tundis end ära küll :) )


Ja ongi kõik. Praegu ei olegi midagi muud lisada.

Ning ma tean, et minust ei ole midagi kuulda olnud siin üldse. I've been busy. Ja seda kõige paremas mõttes :) Aitäh kaassüüdlastele, u r the best :) *paib*

Kommentaare ei ole: