ˇ Ja tegelikult ongi nii..: :)

esmaspäev, 19. märts 2007

:)


Teretere :)

Mul oleks paar asja öelda teile.

Esiteks siis see, et..
(see nüüd sellele ühele poolele teist.)
Saage üle juba!
Kirjutan mida tahan, kirjutan millal tahan, kirjutan kellest tahan, kirjutan millest tahan, kirjutan!

Teiseks see, et..
(see siis sellele teisele poolele nüüd.)
Ärge arvake, et see mis ma kirjutan on alati kuidagi minuga seotud. Vahest on jah, aga mitte alati, mitte kõik.

Siis veel see.. et..
Ei ole väga mõtet uurida, et miks ma just nii kirjutasin.. või et miks selline teema.. või et miks üldse.. Miks ei ole mõtet? Sellepärast, et ma ei ütle teile nagunii midagi tarka vastuseks. That`s just the way it is, so deal with it.

Ja.. Ma olengi jah võimatu iseloomuga. Te peaksite seda teadma ju.
Ja kes ei teadnud.. Siis nüüd vähemalt teate eksju ;)
Miks?
Ma ei tea. Olen noh. Kui ei meeldi.. siis mis teha. Mulle ka paljud asjad ei meeldi, so what nagu.

Kommentaare ei ole: