ˇ Ja tegelikult ongi nii..: CutMasta- Kuukivid ja pärlid :)

kolmapäev, 23. mai 2007

CutMasta- Kuukivid ja pärlid :)


Kas oled mus kinni, mina sinus rohkem, endast kõik kingin, sind oma maailmana kohtlen.

Kas oled mus kinni, olen läbi-lõhki sinu, endast kõik kingin isegi kui mu tükkideks kisud .

Me vaatame tõtt ja saame teada mida vajame käes pole lõpp, sellega alguse rajame.
Paraneb, vananeb alust alanev alaneb ebausk, vähem viha valame, kahaneb alatasane tusk .
Ma ei too sulle kuud ka mitte tähti taevast,
kuid ma teen kõik et ma näeks sind naermas, mida sa tunned,
me vajume koos unne, hoiad mind oma kätevahel, esmakordselt olen julge.
Seda mis me vahel kestab ei saa maha pesta, iga su pilk juurde vestab see kõik on üks suur test, oled ainus kes hoolib, oled enamat kui soovin.




See on meile, see on sulle, see on kõik mis on järgi, see jääb igaveseks, see on kuukivid ja pärlid..


Kommentaare ei ole: