ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Feeling Good :) And It Just Keeps Getting Better :)

teisipäev, 22. mai 2007

Feeling Good :) And It Just Keeps Getting Better :)


 Oeh, heihei, mina siin :P
Üle väga pika aja..
Ma ei ole siia ikka vägaväga kaua kirjutanud.
Miks?
Umm.. Sest mul ei ole millegi üle vinguda? :D
Ei, nii ei ole. Võinoh.. Saad aru küll :P
Aga.. enivei..
Kõik on niiiiii hästi :)
Päriselt :)

Pea on häid mõtteid täis..
Ja mul on keegi, kelle peale võin loota.. (eksju?)
Kõik on korras.
Pirru on õnnelik :)

Jajah, näedsa, oskan olla küll ju õnnelik.

2 kuud..
Tegelikult nii lühike aeg ju,
aga selle aja jooksul on nii palju toimunud..
Nii palju head.
Uut?
Midagi sellist mida ma ju tegelikult ei oodanud ega otsinud kohe üldse mitte.
Vahva :)

Heh, ajan väga segast teksti?
No sorri, mul on ükskõik..
Miks?
Sest ma olen õnnelik :)


Aitäh muska :)
:*

1 kommentaar:

DixU ütles ...

väga armas:)
:*