ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Dixublogi :D

kolmapäev, 2. mai 2007

Dixublogi :D



Seekord on nii, et.. mina ei oska mittemidagi öelda.
Aga muska kirjutab midagi.
Head lugemist :)
_________________


Tere
Mina olen Dixu ja täna kirjutan ma Pirru eest, kuna Pirrul täna juhe.
Niiet siis...
On 2. mai ja aasta siis 2007
Ja kell on täpselt 20:15 ja mul on meeletult igav.
Ja muuseas pole ma ainuke kellel igav on,
muskal on kaa igav ja ta jäi veel haigeks pealekauba peale eilset õhtut.
Ahjaa, me käisime eile Väänas.
Tannu juures suvilas.
Et seal oli siis igasugu rahvast keda mina teoreetiliselt tean, olen kuulnud,
aga Pirru teadis enne eilset ainult Tannut ja Allut.
Aga okei see selleks.
Pirru on ikkagi ülitore ja hea, hooliv inimene!
Vot nüüd ma saan avalikult seda tema blogis kirjutada, ta lubas selle sinna copyda.
Okei aga nüüd tuli ema koju ja ajas mu mõtted mujale.
Okei vb kunagi järgmine kord uuesti..
Dixu tänaseks lõpetab.
Aitähh tähelepanu eest:)
...aaaaaaight It's cool
Peace!



1 kommentaar:

Dvx ütles ...

Diiixxxuuuu
Khuul (H)(Y)