ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Don't really know where my soul is.

kolmapäev, 14. oktoober 2009

Don't really know where my soul is.

Have You ever needed something so bad You can't sleep at night?
Nädalavahetusel, maal, öösel, siis kui und ei olnud, istusin küünlavalgel, käes pastakas ja ees paber ja lootsin, et ehk mingeidki mõtteid tekib... Tulemus? Mõned read vaid. Tühjus on.
Täiesti hull igatsus on- ainult sellest vist suudaks veel midagi kirjutada, aga ma ei taha! Seda kõike ma blokin. Ja noh, polegi rohkem midagi ju öelda kui - IGATSEN!

Õõõh, ma ei oska mitte midagi muud öeldagi praegu.


Aga muidu on nii, et ma tahaks ja vajaks, et te veidi ise huvi tunneks :)


PS, vastus oli jaatav. Happy-happy-happy. :) (Päris tõelist rõõmu veel ei tunne siiski, aga lähedal!)

Ja ma ei pane seekord isegi mingit lugu siia lõppu. Vot nii on lood.

2 kommentaari:

Trintsu ütles ...

oot oot :P saan ma ikka õigesti aru sellest jaatavast vastusest? et see millest eelmine kord rääkisime? ihopeso :P
Kui sanna terveks/tervemaks saab siis peab raudselt jalutama või poodi vms minema ;)

Kiisu ütles ...

Ee.. Kohe päris kindlasti ei ole see vastus mis sa arvad. Oot, kohe tulen uurin msnis mis teemast räägid, ma ei mäletaaaaa :D
Aga raudselt ei ole see muidu :D:D