ˇ Ja tegelikult ongi nii..: If you fall for me.. I'm not easy to please.

esmaspäev, 19. oktoober 2009

If you fall for me.. I'm not easy to please.

Ronid küll voodisse teki alla ja mõtled et kõik, aitab, nüüd peab saama magada ju ka lõpuks ometi. Aga puudub see kõige olulisem(Siinkohal ma ei mõtle seda kedagi, keda kaissu võtta...) - puudub uni. Ja siis keerutad ennast seal voodis.. Keerutad ja keerutad.. Ja mõtled.. Mõtled, et kõik on kuidagi sassis.. aga.. Enne magama minekut tuleks enda jaoks lihtsalt midagi selgeks mõelda. Mõelda selgeks mingi eesmärk või lootus või unistus või niisama plaan järgmiseks päevaks ja siis selle mõtte pealt uinuda.
Või uinu ühe toreda hetke, ühe toreda mälestusega. Mitte kurva, vaid ilusa ja hea. Mõtle näiteks hetkele kui olid koos kalli inimesega just seal kohas ja ta ütles sulle just seda ja see natuke tobedalt välja tuli ja te koos naerma hakkasite. Just nii :)


Ja kui sa ärkad näiteks öösel kell 4 ehmatusega üles, üleni värisedes, silmis pisarad ja ei saa aru et mis värk on.. Siis tõuse üles, mine tee omale tass kuuma teed või kakaod ja poe tagasi oma pessa. Pane mängima mingi mõnus ja rahulik lugu(Jällegi, mitte kurb, vaid lihtsalt ilus ja hea.) Istu sooja ja mõnusa teki sees, kaisukaruga koos ja lihtsalt ole. Rahuned peagi ja saad taas unemaale rännata.
Jah, tõestisündinud lugu lähiminevikust. Märk sellest, et peaks aja maha võtma ja veidi aega lihtsalt endale pühendama. Oh well..


Ja kui sa hommikul äratusekella helina peale kurjalt ringi vaatad ja üüüldse tõusta ei taha, sest pole selle fckin' nohu pärast õieti magadagi saanud, siis.. TÕUSE ÜLES!! Mine külma duši alla näiteks. Mõnus! :D





See kõik ei ole üldse see, mis ma tegelikult öelda tahtsin, mis tegelikult mul mõttes on.. aga see on see, mis praegu kuidagi hästi siia näppude alt hüppab. Deal with it.



Aitäh Triine, mu valimiskaaslane ! :D

Triine ;) butterfly. says (0:46):
lootma ju peab, eks?
Triine ;) butterfly. says (0:47):
isegi kui väljavaated pole kuigi head ja suur osa sinust usub et jälle saab vastu näppe... lootma peab.. kasvõi natukene...

(Sel teemal tuleb vast mu järgmine või.. mingiaegne postitus.)






Taio Cruz- Break Your heart

7 kommentaari:

Trintsu ütles ...

niii hea postitus, ma kallis valimiskaaslane ;):D

Kiisu ütles ...

Jeei! :)

Aga kasu ikka ei old noh! :D

Anonüümne ütles ...

mida ma otsin, aitah

Silver ütles ...

Okei, sattusin jälle Su blogi lugema. Loodan, et Sa ei pahanda.

Esiteks: mulle hakkab üha enam tunduma, et peab paika üldistus sellest, kus mehed jäävad alati kolksti sekundi murdosa vältel magama, aga naised vähkrevad (-mõtlevad) veel kaua, enne kui und saavad. Oleneb muidugi. Aga mulle tundub, et tõetera selles mõttes näib olevat. Ehk on asi suisa geenides...
(mina olen praegu üleval, sest põõnasin pool päeva)

Teiseks: endal isiklik harjumus alati öösiti muusikat kuulata. Ja kui teinekord hetkeks üles ärkan ja plaat on lõpuni mänginud, panen justkui automaatselt poolunisena taaskord 'play' nupu sisse:) Kuid teinekord on kea vaikuses hea uinuda:)

Kolmandaks: et kui keegi une pealt helistab, siis on vist levinud esimese asjana öelda: "Ei, mis? Mina? Mina küll ei maganud!"; ise avastasin, et mõttekam on olla aus ja öelda, et magasin küll: hiljem on veel totram hakata üle küsima: "oot, ma magasin, kas ma ajasin unisena väga lolli juttu???"

Ja neljandaks (last, but not least, nagu öeldakse): Sul on paganama hea muusikamaitse!:)

Kiisu ütles ...

Endiselt ei pahanda.
Mulle endale tundub ka vahest, et mehed suudavad nagu käsu peale magama jääda. Kuidas küll?! Vaevalt, et asi tegelikult selles on et mis soost keegi on, siin peab miski muu põhjus olema. Ma arvan :P
Ja noh.. Õhtul/öösel panen (alati) muusika mängima, kui magama lähen. Kuidagi mõnusam on uinuda:)
Üldjuhul midagi rahulikumat, (chillout on alati hea valik) aga siiski oleneb tujust.

Aitäh!:)

Silver ütles ...

Oh, siis on hästi kui ei pahanda!:)

Ja chillout on ideaalne! Endal on enamasti klassika, või siis midagi chilloudi sarnast; tundub tõesti, et mõjub unele hästi. Selline mõnus pehme rütm justkui iseenesest tekitab sellise oleku, et võtaks une suisa kahe käega vastu...:)

ps: huvipärast ja igaksjuhuks küsin, et mida arvaksid suhtlemisest? Tundud selline tore inimene ja mõtlesin, et küsiks. Selliseid inimesi ei kohta just iga päev, kelle puhul on tunne, et loed paljuski iseenda mõtteid:)
Kaisu tunneb mind ja võib kinnitada, et olen normaalne inimene:P (nojah, normaalsus on suhteline, eksole, aga üldiselt siiski)

Igaljuhul kui arvad, et võiks, siis meiliaadress on mul profiilis täiesti olemas. Usun, et usaldusväärne sõber-suhtluskaaslane oleks minu kujul garanteeritud:)

Kiisu ütles ...

Blank & Jones'i Relax Edition sobib väga hästi öiseks muusikavalikuks näiteks. ;)