ˇ Ja tegelikult ongi nii..: as time goes by

neljapäev, 14. jaanuar 2010

as time goes by

Peale seda kui Triine öösel ära läks, tulin siiasamasse, et üks järjekordne (masendav) blogipostitus teha tema rõõmuks. Kirjutasin ja kirjutasin ja siis jõudes ühe teemani - lõpetasin. See vist jääbki draftiks. Eks ole näha.

Aga praegu suudan ma kogu sellest sasipuntrast välja tirida vaid ühe mõtte ja mitte just eriti hea.
Millise siis?

Arvasin enne, et Triine on see, kes mind nagu.. hmm.. tõeliselt tunneb? Aga nüüd on kõik tagurpidi. See üks lause, see üks arvamus, see oli no niiiii mööda, et ma ei teagi mida arvata. Kuidas saab sellise asjaga mööda panna? Kõik on ju täpselt vastupidi noh.

Kuidas saab Sulle näida, et ma ei taha ega vaja............. ? Ma ei lõpeta oma lauset, meelega ei lõpeta. Las ta jääb. Oluline on, et Triine aru saaks. Ja kui ei saa, siis peab lihtsalt üle küsima.

Ei, see ei muuda otseselt midagi, aga lihtsalt ma olen kergelt pettunud või nii. Rahu-rahu, ei midagi hullu. Mõtlen lihtsalt, et kuidas on saanud selline mulje jääda. Kui ma enda arust olen käitunud ja olnud ja teinud kõike just nii, et peaks jääma vastupidine mulje.. Ei mõista noh, ei mõista lihtsalt.



Siiski aitäh, et Sa leidsid minu jaoks selle lubatud aja. Nats kahju ainult, et niimoodi järsku, ette teatamata, sest mul olid tegelt Sinuga sellised plaanid, mis vajasid veidi ettevalmistust.
Aga spontaansus ongi ju hea ;)


Ja lõpetuseks lugu, mida nüüd üks öö taasavastades hästi mõnus augustiöö meenus.



Backstreet Boys - I'll never break Your heart [Live]
(Live, sest see lihtsalt mõjub paremini. )



Btw, see on endiselt MINU blogi ja see mida ma siia kirjutan on täitsa minu enda asi eks. :)

4 kommentaari:

TD ütles ...

Kas see Triine ka seda blogi loeb?

Kiisu ütles ...

Loeb.

Trintsu ütles ...

Mul on selline arvamus kujunenud sest tahad sa või ei taha sa oled alati olnud vägaväga iseseisev ja omaette hoidev. Mulle on jäänud mulje et sina oled see kes naudib üksi olemist. Saab ju mõted selgeks mõelda, niisama olla. Mina niimoodi üle poole tunni ei suuda. Täitsa üksi... ma ei tea.. .ma läheks ausõna hulluks :D Olen vist isegi ühe korra olnud... ja noh see lõppes sellega et ma läksin varavara magama sest pimedaks läks ja ma ei julgenud vetsus ega suitsul käia :D:D:D:D:D missest et lambid põlesid :D Mina ei suuda üldse üksi olla.. noh näide kasvõi praegu kui "vallaline" ma olen :D
Ma arvan et inimesed võrdlevad tihti peale teisi inimesi endaga.
Ja sellepärast võibolla arvangi et sina oled minust iseseivam, sõltumatum ja osavam. Sellepärast võibolla ma arvangi et sa ei vaja seda niimoodi nagu mina seda teeksin.
No päriselt.. sa kujutaksid mind ette kusagil üksi omaette elamas? :D Parimal juhul oleks see nii et mul oleks igas toas üks mees ja pidu oleks igaõhtu :D
Ja kallis.. ma olen alati arvanud et ma ei tea sind. Vb oled sa tõesti mulle end palju avanud (st rohkem kui mõnele teisele) aga kas sa tead kui vähe see on?
Anna andeks et sa minus pettuma pidid.

Aa. ja enne kui ära unustan :

69-procenti-head

mäletad? :D

Kiisu ütles ...

.. ma saan alati hakkama kõigega. Aga see ei tähenda, et see lihtne oleks ja et see on see, mida ma tahan.
Üksi.. Jah, nagu ma ütlesin, kahe otsaga asi.
Ja muide, hetkel mul lihtsalt ju ei olegi teist võimalust ja ma pean leppima. Lihtsalt pean.


I'm always fine. I just have to be. Ütleks, et harjumuse asi.


Sa ikka oskad, muidugi mäletaaaaan!
Sellise naeratuse tõi näole praegu, et mine või lolliks :D