ˇ Ja tegelikult ongi nii..: give me a reason to prove me wrong

pühapäev, 10. jaanuar 2010

give me a reason to prove me wrong

Kui Te vaid teaks kui mitu korda ma olen siia tulnud, alustanud kirjutamist ning siis loobunud sellest poole pealt. I know, i suck.
Aga seekord ma ei loobu, ei anna alla. Pean mõned asjad välja ütlema. Lühidalt :)

Mõned (uit)mõtted või midagi, siin nad on:

- Esiteks see, et ei ole mõtet mängida. Tunnetega eelkõige. Aga ka mitte kõige muuga. Lihtsalt ei ole mõtet. See võib küll tunduda sel hetkel kasulik või hea või mis iganes, aga tegelikult ju ei ole ja Sa teed lihtsalt iseendale karuteene sellega. Ja ei ole mõtet oodata et kõik Sinu reeglite järgi käituvad. Maailma ei pöörle(tiirle??) Sinu ümber kullake ja Sa võiksid sellest aru saada. Ei saa kõik olla nii nagu Sina tahad ja ette ütled, ei saa. Võta omale kutsikas ja õpeta ta käppa andma ja kasvõi kukerpallitama kui tahad ja õpeta ta palli järele jooksma, aga ära inimestega mängi, eks :)

- Kui tihti Sina mõtled tagantjärgi, et mis Sa oleksid võinud sel-ühel-õhtul teisiti teha? Mida teisiti öelda, kuidas teisiti käituda, kuidas teda teisiti puudutada? See ei tähenda tagantjärele ju mitte midagi enam, miks end sellega siis piinata eksju? Jah, oleks see vaid nii lihtne. Ikka ja jälle avastad end mõttes kolamas selles samas hetkes, mõeldes et mis oleks võinud olla ja juhtuda teisiti.. Onju?

- Kui Sa annad kellelegi mingi lubaduse ja ei täida seda siis kas Sa tunned end selle pärast halvasti? Tunned end hästi? Kas Sa ÜLDSE tunned midagi??
Aga kui keegi murrab Sinule antud lubadust? Mida Sa siis tunned? That sucks, right? Jah, ühenda nüüd need kaks.

- Kui Sa õhtul/öösel tule kustutad, teki alla poed ja silmad suled siis millele Sa mõtled? Üsna tihti mingitele mälestustele eks? Ei ole mõtet. Tee parem ruumi, et saaksid sinna uusi ja HÄID mälestusi koguda.
Sule silmad ja mõtle millelegi, mis Sul sel päeval hästi läks või mõtle millelegi, mis Sind järgmises päevas head ees ootab. Mhm, ilusaid unesid!

- On selliseid sõpru kellest lahti lastes ei kao nad Su kõrvalt. Väärt kraam ühesõnaga. Aitah G., et olemas oled. Ei oska, ei taha olla Sinuta. Kõik see, mis me teinud oleme on olnud lihtsalt täiesti müstiliselt hea. Ja ma ei unusta kunagi seda varahommikut kui Sa autot välja kaevates lumme suure smaili tegid, see pilt on pidevalt silme ees ja toob naeratuse näole, aitäh Sulle !


______________________


Kui Sa nüüd tundsid end kuidagi puudutatuna siis.. Võibolla peadki tundma :) Aga võibolla ka mitte. Ma endiselt ei hakka siin nimesid nimetama ja kellegi poole näpuga näitama ja osad asjad mis ma ütlen on lihtsalt mingid mõtted ja ei ole kellegagi kindlalt seotud, eks. Ja kui keegi saab nimeliselt mainitud, siis järelikult on selleks mingi eriline põhjus, lihtne :)


Ja lõpetuseks:
Kui sa vajad sõpra, siis helista mulle, ma olen alati olemas. No matter what, You know it. See, et teil hästi läheks on kohati olulisem kui see, mis minu endaga toimub. Jah, ma ei tohiks nii mõelda, aga nii see on. Lihtsalt parem on olla, kui teil kõigil hästi läheb ja kõik korras on, saate aru? Lihtsalt et.. Mina saan iseendaga ju alati hakkama :)

Olge musid!


Alati Teie,

Kiska.



PS! Kas kellelegi tundub veel, et see millest ma TEGELIKULT rääkida tahaks ja mis mind tegelikult vaevab ja mis tegelikult oluline on.. et sellest pole ma sõnagi rääkinud??

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See kutsikaga teema oli hea :P
Ja ma helistan sulle nagunii, selleks ei ole mingit erilist põhjust vaja.
Aga sa võiksid mõelda korra sellele, et mis sind ennast õnnelikuks teeb ja kõik muu pikalt saata. Proovi. Ära käest ära lase ainult, siis hakkad iseenda kohta siia selliseid asju kirjutama.

..ma ei too sulle kuud, ka mitte tähti taevast, kuid ma teeksin kõik et vaid näeks sind naermas. ;)

G.

Kiisu ütles ...

Aga kuidas ma teen seda, mis mind õnnelikuks teeb? Pole lihtsalt võimalik, kui SEE on ju mind pikalt saatnud? :D Või noh,saad aru küll mis ma öelda tahan.
Ma ei tee omale liiga, tegelt ka ei tee. :)


..siiski oleme mõlemal olemas ja toeks, kõiges ilusas, kõiges koledas - see loeb.

Silver ütles ...

Esiteks pean vist vabandama, et Sinu blogi lugema sattusin, sest ei tunne Sind, vaid sattusin Su blogile ühe endale tuttava inimese kaudu;
oh, aga oi kuidas "äratundmisrõõmu" siin leidus, eriti see repliik "ja lõpetuseks": hea kui saab kellegi jaoks olemas olla, samas on justkui harjumus mõte, et "ise saad alati hakkama". Sa ei tea, kuidas see täpselt välja näeb, sest kohati tundub vastupidi minevat, kuid samas Sa ei kahtle selles!(on ju nii!?; minul igaljuhul on:P)
Teiste puhul näed, et saad olla kasulik, ja see on niivõrd hea tunne!:)
jne.

Mis kutsikasse puutub, siis (ma küll olukorda ei tea, eksole) ise olen seda meelt, et kõigest peaks saama rääkida ja "ma nüüd teen nii, annan nende ja nende märkidega märku, et arvan seda, mistõttu ootan, et Sa peaksid nii ja nii reageerima" - noh, ei taha midagi halvasti öelda, aga ma arvan, et kui inimesed teineteisest hoolivad, saavad nad ka otse küsida ja rääkida ning jätta need mängud. Vastasel juhul tabad end hiljem mõtlemast: tegelikult oleksin tahtnud talle seda otse öelda! - kuid siis on tihtilugu juba hilja:(

Sest... mängud, kui nad tekivad, tekivad nad minu arvates üksnes teatavates emotsionaalsetes olukordades, kus näib olevat võimatu asja arutada ja mäng oleks justkui abinõu, mis ei lase inimestel teineteisega siiras olla, et peab ütlema "ümber nurga" (kindlasti on palju neid, kes muudmoodi ei oskagi, kuid usun, et nad tahaksid).
Aga jah, 'mängida' ju võib, kuid peaasi, et sellega teisele liiga ei tee!

Mis veel: mulle tundub, et säärane mängimine viitab tihtilugu lihtsalt tähelepanuvajadusele, et "leiduks neid, kes jaksaksid Su märke lahti mõtestada ja peaksid Sind niivõrd oluliseks, et seda teha", tihtilugu näib, et see võib kujuneda justkui elustiiliks ja need mängud ei lõppegi ära ja inimene ei saagi enam kunagi seda, mida tahab. Lihtsalt "teooria", ma ei räägi siin endast!

Ise arvan, et ennast väärtustav inimene ja tulevikule mõtlev (see repliik, et alati ei tasu jääda minevikule mõtlema, 'mis oleks võinud olla', ehkki mõtlemine näitab, et hoolisid, ja see on ju hea! - sellesse ei tohi lihtsalt kinni jääda, nii enda kui teiste pärast)... ahjaa, et säärane inimene vist nii ei tee. Juri Lotman ütles hästi, et: selleks, et tunda end vabana, peab end väärtustama. Ja nii ju ongi!:) Ei, uhkeks ei tohiks minna, kuid ennast väärtustama ikka, siis väärtustavad sind ka teised:)


Okei, sattusin lobisema, andestust! Lihtsalt paljud Sinu mõtted-olukorrad olid kuidagi tuttavad ja tahtsin seda äratundmisrõõmu jagada, et kindlasti leidub veegi neid, kes mõtlevad sama moodi:)

Loodan, et kommentaar polnud tüütult pikk, ma ei oska teinekord lühidalt kirjutada:/

Päikest ja jõudu!

Kiisu ütles ...

Wow. (selline positiivne)
Vabandama ei pea kohe kindlasti, kõik lugejad on oodatud ja kommenteerijad veelgi enam. Igasugune vastukaja on hea :)

Mulle meeldivad Sinu seisukohad ja meeldib, kuidas sa oskasid need kuidagi lihtsalt lausetena siia kirja panna.
Päris mõnusalt täiendasid minu postitust.
Tänud Sulle selle eest, et justkui lõpetasid minu veidi pooleliolevaid mõtteid ! :)

(Jah, on öö ning ma tulin just töölt ja sellepärast ei oskagi hetkel midagi rohkem lisada, kuigi öelda oleks täitsa palju.)
Aitab.

Jõudu tarvis ning päikest Sullegi ! :)