ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Pätitud

reede, 29. jaanuar 2010

Pätitud

Teen siis ka selle muusikaasjanduse ära :D
Niisama, igavusest.


1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2010 alguseks?

  • Kim Herold- Social butterfly

Girls used to love me and I used to be handsome
Then I got lazy, my papa thinks I'm crazy
And now those days are gone
Yesterday I got drunk on Jack
Lost my wallet and my back-bag
Woke up at my ex-girl's flat
And almost got a heart-attack

Bye, bye, suit and a tie
I am a social butterfly
Chit-chat, I love talking back
Woke up with my best friend's hat
Eh, oh, I'm a social butterfly

Last night, I met a pretty girl
Singing in the bar
I tried to kiss her, stumbled and missed her
And she left in an other guy's car.
Woke up at the bus stop
With coffee on my tank top
Gotta get dressed up, I am so messed up
I don't wanna lose my job, yeah

[Haha, no päris karm algus :D]


2. Aasta 2010 põhiülesanne

  • Daniel Bedingfield - I can't read you

I like you so much I'm actin' stupid
I can't play the game I'm all intense and alive.
I'm losin' control of my heart.
I'm not supposed to be this nervous.
I should play my hand all cool and calm.
I can't breathe.
I'm losing control of my heart.

And I wish that you could see
The other better parts of me.
Feel this fire I'm feeling.
Then you'd see me in control,
And baby then you'd know



3. Eneseteostus aastal 2010. Minu „mina“ 2010. aastal

  • Ines - Lahkuda ei saa

Veidrad mõtted on kuskil ootel,
et saaksid välja pääseda.
Otsa lõppend, on nüüd mu nuuksed,
ma enda tiibu sirutan.
Ma ei kõhkle ja ma ei seikle
mööda kõrvaltänavaid.

On liiga tehtud ja loobitud maha
kuid ma tugevamaks saan.
On haiget saadud, kuid see pole paha.
Nüüd on minu kord silma vaadata.


[Nagu ennegi öeldud - Time to let go ;)]



4. Rahaasjad aastal 2010

  • Steps - Last thing on my mind
[Rohkem midagi ei lisa: last thing on my mind]


5. Sugulased ja naabrid 2010. aastal

  • Jason Mraz - Live high

Just take it easy
And celebrate the malleable reality
Nothing is ever as it seems
This life is but a dream


Live high
Live mighty
Live righteously
Taking it easy
Live high, live mighty
Live righteously



6. Kodu aastal 2010

  • Blacky - Salaja

Kui on öö ja silmad sulen taas
olen su poole jälle teel
üksi olles olen jõuetult maas
mõttes su ümber keerlen veel


7. Armastus aastal 2010

  • Vello Orumets - Kui kõnnib mannekeen
Ooo mannekeen kas sa ei näe, et ainult su pärast ma siin istun iga päev.
Kas märkad publiku seast minu silmi -igatsust täis..
Või sa minustki nii kui teistest mööda vaid käid?


[Võttis sõnatuks, päris natuke mööda see lugu ju :D]


8. Tervis aastal 2010

  • Brian Adams - Straight from the heart

You said it's easy but who's to say


9. Partnerlus aastal 2010

  • Leona Lewis - Whatever it takes

When you're far and
We're apart
I'm really missing you
I wanna be where you are

They say it's not right
And it won't last
They never could believe in
What we have

Wherever it is, I'll fly
Whatever it takes, I'll try
So don't pay no mind
To whatever people say
Whenever it is in my life
I'll be on time
'Cause you know why
There's no standing in my way



10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks aastal 2010

  • Sõpruse Puiestee - 2 meest

Vajus valgus pilvepiirilt
meie peale, alla linna
kuni paksus udulooris
otsisime teineteist.
silmad kinni, silmad lahti olid siin ja polnud ka...

[Jällegi suht mööda lugu ma ütleks, aga sellepärast pidigi panema kõik muusika, et siis oleks vaheldust, et oleks ikka KÕIKE]



11. Reisid aastal 2010

  • Justament - Tahan lennata

Tahan rännata sinna kus jalg pole käind
tahan korrakski ära siit minna
ma ei mõtle et oleksin kõrbesse läind
tahaks näha või suuremat linna.

Tahan piiluda vett millel kallast ei näe
ma ei mõtle et hullaksin laintes
tahn korraks ta sisse vaid torgata käe
kas tõesti ta soolaselt maitseb.

Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt
tahan lennata, aga näe, kardan kokkupõrget.
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt
tahan lennata - kuigi kindlam on vaadata lendamas tuvi või kurge

[Need I say more??]



12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2010

  • Anmatino - Andesta vaid

Olin noor
lendas mõttelend
näisid kauged teed
nii ahvatlevad need


13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2010

  • Feist - Intuition

They can lead you
Hide or reveal too

They can tease you
Break or complete you

[Friends are like elevator buttons, thay can either bring you up, or take You down..]


14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2010

  • Smilers - Nüüd on nii hea

toas igavas
istun üksinda
kell saamas on viis
ja ma olen ärkvel veel

kõik segi on peas
kui sa ainult teaks
mis toimub mu sees
ja kuidas mu veri keeb

ja et nii nagu saaks
ei oleks uskunud ma
nüüd kõigel on tähtsust
kõigel on mõte sees

ma olen palju käind palju näind oma teel
kuid sellist kui sina ma ei ole kohanud veel
et minust mööda on läind aeg mis armastust täis
olen siiamaani uskunud ma
kuid nüüd on kõik meeletult hästi
nüüd on nii hea

kõik muutunud
mu maailm on uus
ja sinuga koos
tahan selles ma seigelda

veel täna minema pean
veel läheb natuke aega
aga sa tead ju
et sinu juurde tagasi tagasi tulen ma …

[See sobib siia küll peaaegu nagu valatult ju :) Panin kogu loo sõnad, sest see on lihtsalt niiii hea.]


Noh, mis arvate?
Osad asjad läksid ikka küll päris hästi ju ;)

3 kommentaari:

Kaisu ütles ...

Kui kõnnib mannekeen...lala lalaaaaa :D
Ma lihtsalt ei saa sellest üle veel. :P

Kiisu ütles ...

Ära saa jah, ma ka ei saa veel :D

Silver ütles ...

Huvitav. Ehkki ma mõtlen, et mingis mõttes oleks huvitav ka teadlikult otsida laule-repliike, mis just Sinu kohta võiksid käia, et siis hiljem aasta pärast vaadata, kas neid ka siis sellise pilguga vaatad ja mis on muutunud...
sest eks teinekord leidub ju fantastilisi hetki, mil tunned end mingis kunstiteoses ära. Miks mitte neid siis kirja panna? Seda enam kui muusikapagas-kogemus on piisavalt suur, et neid kogemusi läbi lapata ja seoseid leida, nõnda võiks ju iseendast täitsa huvitava muusikalise 'paralleelmaailma' luua, praeguseks hetkeks ja hilisemaks võrdlemiseks.

Ehkki see pole vast lihtne. Vist. Ja eriti blogis vajaks üsnagi suurt eneseavamist, sest võib juhtuda, et säärased jäägitult täppiminevad laulud-kunstiteosed ütlevad oma meeleolu ja sõnumiga kordi rohkem kui teinekord ka kõige rafineeritum blogisissekanne seda öelda võiks...

Aga see on vaid üks mõte ja ma olen tegelikult rõõmus, et Sa seda ei järginud ja tegid nii nagu tegid. Iseenda analüüsiks ongi vast see praegune variant parem (nagu kulli-kirja näitest sulle msnis rääkisin)...
sest: eks muutustele peab ju olema avatud, et neist teadlikult mitte luua mingitlaadi aasta alguses vankumatut laotud paralleelmaailma, ja noh... on nagu on. See vist omaette teema, kuid esialgu tulid sellised mõtted, mille otsa jätan lahti, kuid usun, et ehk sa nõustud minuga ja saad ka ise väga hästi aru, mida ma kokkuvõttes öelda tahan... ja seda, et kõik sõltub ju asjaoludest jne:)
Okei. Päris segane kommentaar tuli, aga noh.