ˇ Ja tegelikult ongi nii..: I hate feelings, feelings are gay

esmaspäev, 1. veebruar 2010

I hate feelings, feelings are gay

Hämmastav, kuidas mõni asi/tegu/isik vms mulle (ikka veel) mõjub. Või oleks õigem öelda et "omab minu üle kontrolli" ? Lihtsalt ei suuda vastu panna või midagi. Ei saa ju ise otsustada, kuidas ma tunnen, u know. Ja siis lasengi end viia kaasa sellel MISKIL, mis on niiiiii vastupandamatu. Täiesti kreisi tegelt, kuidas juba üksainus telefonikõne naeratuse suule tõi. Sellise siira naeratuse, otse südamest. Ja nii ongi, tema suudab seda lihtsalt alati.




Ja siis veel see, et kui sa tunned ja arvad, et sa talle midagi tähendad, siis tule korra oma roosast mullist välja ja mõtle uuesti - tema käitumine näitab ju midagi hoopis muud. Kelle kapsaaeda see nüüd küll lendas?? :P
U know, mul on liigagi palju kogemusi selle tähelepanuvajadusega ja ma lihtsalt tunnen ära selle. Ma tean, kui sa mulle valetad :) See on lihtsalt liiga jabur, liiga kreisi, see on liig !
Ja see, et sa minuga nii käitud näitab vaid üht. Mitte miski ei suuda mu arvamust muuta, seekord läks natuke üle piiri. Mul ei ole kerge nii mõelda, ei ole kerge sinust eemal olla, aga pean seda siiski tegema, sest muidu kordad sa seda kõike üsna pea.




//Harju sellega, et sa mu postitusest midagi aru ei saa. See kes peab saama, see saab ja ongi kõik. Tule ka minu maailma, osale siin aktiivselt, siis kirjutan järgmine kord midagi sellist, millest ainult sina aru saad :) Kõlab ju üsna õiglaselt.//



Triine lemmik teema - feelings-feelings-feeeeeelings.
(Astu teinegi kord läbi, kasvõi kümneks minutiks!)



I'm fine, i'm always oh so fine ! Üsna fake, või mis?
Hetkel, kui ma ei mõtle tänasele päevale ja kui ma ei mõtle homsele ja kui ma üldse ei mõtle, siis on hea olla, sest kutsu lamab siinsamas minu juures. Nohiseb vaikselt. Ja vahepeal tuleb paneb nina voodi peale ja teeb nunnu näo ja tahab ka voodi peale tulla. Muidugi ma lasen ta siia. Aga üsna pea hakkab tal palav ja ta kolib põrandale tagasi. Kui toast lahkun, tuleb mulle järgi et ma ikka ära ei kaoks.
Ja kui ma enne koju tulin, siis ei olnud mul ees tühi kodu, vaid oli rõõmus kutsu. Vot nii on hea koju tulla :)

2 kommentaari:

Trintsu ütles ...

Ja siis veel see, et kui sa tunned ja arvad, et sa talle midagi tähendad, siis tule korra oma roosast mullist välja ja mõtle uuesti - tema käitumine näitab ju midagi hoopis muud

mmmh... aga mulle meeldib selles roosas mullis :(
(sorri noh jälle mõtlen enda peale)

Teinekordki tulen ;)

Kiisu ütles ...

Peabki enda peale mõtlema.
Sorry noh jah, aga mulle meeldib ka selles roosas mullis. SELLES suhtes.. :P Saad aru küll :D