ˇ Ja tegelikult ongi nii..: breathe easy

reede, 12. veebruar 2010

breathe easy

Lubasin teile täna siia midagi veidi pikemalt kirjutada, proovime siis.



Kui rääkida endast siis: Töö-töö-töö. Öine tondilossi elanik ühesõnaga. Hetkel on veidi raske, nohu ja köha ei taha kuidagi ära kaduda ja tüütavad mind. Aga muidu on kõik okei.
Jah, vahest kohe üldse ei viitsi sinna kolada, aga noh, peab :P

Täna annab ikka tunda, et neli tööpäeva seljataga on. Hommikut ma ei kohanud- magasin. Õhtut ma ka ei kohanud- magasin. Vahele jäi paar tundi päeva- kokkasin.
(Ahjaa, vabandust, ravisin ka ennast vahepeal. Kuum piparmünditee ja mesi on kulumaterjalideks praegu.)
Pühapäevaks peaaaab tervise tagasi meelitama, mõnusalt töine päev tõotab tulla. Ja ega siis jälle puhata ei saa ka peale seda, paar töö-ööd kohe järgi tulemas ju.
Aga- ei virise. See on ainult hea :)

Btw, kuu lõpus on mul lausa nädal järjest vaba, niiet tulge mind päästma, ma ju ei oska oma ajaga mitte midagi peale hakata. Aitäh juba ette ära :D

Olgu, niipalju siis minust või noh.. niipalju siis tööst :D



G tegi ükspäev hea avastuse - Come mess up my life (või kui puhtas Eesti keeles öelda, siis "Tule keera midagi totaalselt per**e") ja siis tuleb minu poolt ka blogipostitus :D
Jah, nii ta on. Ei ole muidu nagu midagi, millest siia kirjutada. Ei, see ei ole üleskutse :D
Heade tegudega saab ka siia, saab-saab.


Ise aga tegin ükspäev ühe toreda spontaanse teo jälle ja see mõjus täpselt nii nagu vaja- sulatas jää. :)

Vot see on üleskutse! !
(U know i love it)


Kurbi ja masendavaid teemasid ma seekordse postitusega ei käsitle.. Praegu on jällegi hea olla, sest kutsu nohiseb taaskord siinsamas kõrval. Homme läheb maale mõneks päevaks möllama, mis on heaaaa! Jah, minu jaoks ka hea, sest haigena ma temaga pikki mängimisjalutuskäike ju ei tee siin linnas..
Aga jah, vaba päev on vahelduseks täitsa tore.


So anyway.. I'm good, as always.


Ja lõpetuseks üks lugu, mis kuidagi eriliselt mõjub :)


out of my mind,
nothing makes sense anymore,
i want you back in my life,
that's all i'm breathing for.


1 kommentaar:

Kaisu ütles ...

Ma pole siia veel pääsenud. :P
Ei hea ega halvaga, vist. :P