ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Lubatud appdeitt

kolmapäev, 24. veebruar 2010

Lubatud appdeitt

Või no mis appdeit.. ah no eks ole näha mis sellest välja tuleb.


Midagi on mul öelda, niiet head lugemist! :)


Veidike võiks seletada nende vahepealsete lugude kohta, mis ma siia postitanud olen ilma igasuguse selgituseta. Jah, te ju teate, et enamjaolt on neis mingi sõnum.

Nii, Taylor Swift laulis siin et "the only one who's got enough of me to break my heart" - see ei vaja ju mingit selgitust, või mis? Või no okei, ütleks siis nii, et see on midagi, millele ma heameelega üldse ei keskenduks praegu :)

Hendrik lisas et "kell saamas on viis ja ma olen ärkvel veel.. kõik segi on peas....."
See on nii täpselt see, mis teema üleüldiselt mul ju viimasel ajal ongi. Ei mäletagi, millal ma normaalsel ajal magama sain. (kui tööpäev lõpeb kell 2, siis ei tule ju paar tundi raudselt veel und noh.) Ma tean, et ma peaks magama ja ma peaks puhkama, aga ma ei oskaaa ja ei tahaaa. Endiselt väldin tegevusetust. Paraku nüüd nädal aega vahin lage :D Masendav. Aga see kulub ära mulle, tean et kulub :))

Ja siis Shania lisas veel sinna et "You've got a way with me, somehow You got me to believe.........You've got a way with words, You get me smiling even when it hurts"
See lugu on küll positiivse sõnumiga, eks :)


Seega, lõppkokkuvõttes võib ju öelda, et kõik on hästi.
(Kes usub?:D)

Okei, tegelikult on küll hästi.





PS! Mauruses on väga hea hõõgvein :D
PS2! Head Vabariigi aastapäeva ! :)
PS3! Segajad on peal, varsti ausõnaaaa tuleb korralik postitus :)
Tegelikult alustasin kirjutamist juba ammu päeval :P

1 kommentaar:

Kaisu ütles ...

Hõõgvein on tõesti seal hea, indeed. :P