ˇ Ja tegelikult ongi nii..: down low

teisipäev, 2. veebruar 2010

down low

See, et mul juba mõne tunni pärast äratus on, see ei loe, sest ma tahaks midagi öelda jällegi :)


Once You get into my world, You stay in !


Lihtne on mind mõjutada, kui õieti läheneda. Õieti läheneda on lihtne, kui mind PÄRISELT tead.
Ja kui palju on neid, kes võivad siinkohal käpa püsti tõsta? Kui paljud teavad mind?

Natukeseks nüüd on jällegi blokk peal, üks õppetund taaskord käes.



Märkan praegu, et see tähendas vaid mulle midagi.

Maybe it was just too good to be true.



Teemast välja- lugu lõpetuseks täna selline..
Head ööd ja tere hommikust, ma nüüd üritan mõne tunni magada, juba varsti peab tööl olema ja oioi, pikk päev. Edu mulle, und teile :D


When my mind stops thinking,
My eyes stop blinking,
I hope
Somebodys there.

And my heart stops beating
and my lungs stop breathing
in air,
I hope somebody cares..



Kommentaare ei ole: