ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Here we go...

laupäev, 26. jaanuar 2008

Here we go...

Täna oma pleilisti kuulates tuli meelde aasta 2004-2006 kevad,suvi.
Kui ei möödnunud ühtegi nädalat kus ei saanud üheskoos oma "gängiga" st kiiisudega ratastega sõitmas käidud.
Sinna kuulusid kokku 6tüdrukut ja 2poissi(mina ja rollu)
Üheskoos sai Pirital tsillitud "murumänge"mängitud juttu aetud ja sõidetud.Selveris käidud sööki ostetud ja jälle platsile tagasi sööma tuldud.
Üleüldse sai rattaga sõidetud võimalikult palju ja tihti.Kui mitte kogu gruuga siis vähemasti Rolluga.Ei olnud halba ilma mis meid takistas.Talvel miinuskraadidega ja tuisuga sai ikka mindud ja mingi kuiv kohake või nurgake pirital leitud kus sõita sai.Kevadel suure sopa ja poriga,isgei kui ratas oli täiesti puhtaks viimseni küüritud ja detailideni lahti võetud ja ära puhastatud, ei hoolind sellest ,et ratas saab mustaks.Peaasi et saaks sõita.ja Puhastamise vastu pold ka kunagi midagi se oli hobi ja se meeldis meile.
Grits - Ooh Aah -Seda laulu teadsid kõik peaasegu iga sõnani peast kogu meie grupp.
Se laul oli meie "autogramm"?
Se kõik mis ma siia kirjutanud olen hetkel on puhtast nostalgja tundest.Kurb aga tõsi elu läheb edasi ja Kõik se grupp on mööda eestit laiali tegelemas oma asjadega.Kes õpib tartus kes tallinnas,kes käib tööl ja kellel pole lihtsalt aega.Isegi kokku pole teabmisajast saanud.Viimati vist Rollu sünna(15.sept)
Kahju et see ülimalt fun ja tore aeg on läbi saanud ja vaevalt see enam kunagi kordub.:(
Nüüd kus mul endagi ratas juba kuid ja kuid lihtsalt seisnud on ja tolmu kogunud.tekitab samuti kurbustunnet.
Alles on veel osad pildid mis ma siia riputan.
Et keegi kes seda vb loeb parema ülevaate saaks.
Kuigi seda tunnet ja seda täielikku ülevaadet,
ma ei oska lihtsalt kirjeldada ja sõnadesse panna.
Parimad suved mu elus,siiamaani.
Aitähh teile kõigile, nende toredate aegade eest!
Mõned Tundud lood veel meieseas....
Grits- here we go
Grits - Hittin' Curves

Abuuf.Ja nüüd magama.
Tänaseks aitab,järgmise korrani.
Cya!