ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Our first and last love is.. self-love?

teisipäev, 15. jaanuar 2008

Our first and last love is.. self-love?

"Sulle ei sobi ülbe olek kohe üldse."- on keegi sulle nii öelnud?
Mida ülbem oled, seda rohkem armastad iseennast? Või siis tahad lihtsalt ilgelt lahe olla.
Nii mõttetu on olla teiste vastu ülbe ja üleolev ja vastik. Ja nii paljud arvavad, et nad on siis lahedad, kui nad sellised on. Ja nad ei saa aru, et see on tegelikult vaid nõme ja et see tirib nende mainet pigem alla, kui viskab kuhugi tippu. Ei, muidugi, mingi killuke ülbust on vajalik teatud olukordades läbi löömiseks jms. Aga see, kui koguaeg vaid päevast-päeva ülbitseda- see on mõttetu :)

Miks ma sellest kirjutan? Ei tea. Tuli pähe kuidagi.

Mõeldes nüüd selle peale, et kas ma tean kedagi, kes koguaeg ongi selline nagu ma just kirjeldasin.. Ei tea vist nagu. Mingil ajal kindlasti on keegi selline mu elust läbi käinud, aga ju ta siis ei jäänud siia mingil põhjusel(Võibolla sellel samal..)
Minust ehk keegi nii ei arva.. Ei tohiks nagu. Pole põhjust andnud.

Mõte jooksis nüüd siin kokku.


Ja muide, ma tahan teada kes siin seda lugemas käivad, seega PALUN kasvõi see 1 kord nüüd KOMMENTEERI!!
Kui midagi muud öelda ei ole, kirjuta kommentaariks kasvõi oma nimigi.
Kui viitsid rohkem kirjutada, maini ka ära kui tihti siia keskmiselt satud..
Ja miks sa siin käid.
Lihtsalt vägaväga tahaks teada, et kes loeb ja kui palju loetakse ja üldse..

2 kommentaari:

DixU ütles ...

Mina loen:D
päevas satun siit läbi hüppama ikka päris mitmeid kordi muideks.
(L):)

Trintsu ütles ...

mina ka loen suht igapäev korra võii paar.. :P