ˇ Ja tegelikult ongi nii..: I`m lookin` 4 some ideas :) Could You help me? (A)

kolmapäev, 16. jaanuar 2008

I`m lookin` 4 some ideas :) Could You help me? (A)


Hakkasin paar nädalat tagasi kirjutama mingit teksti. Siis mingi hetk jätsin pooleli, sest mõte jooksis kokku. Nüüd ükspäev tuulasin oma
draft`ides ja taasavastasin selle. Võtsin ta uuesti käsile.
Ja nüüd ma istun siin ja kujutan seda jutukest, mille ma ka siia postitan, kui ma selle valmis saan. Või õigemini kui meie selle valmis saame. St, et Triinu kallis aitab mind natukene sellega :)
Mida Triinu teeb?
Triinu aitab teemat arendada veidi ja annab mõtteid mis edasi juhtuda võiks ja värki. Ja ütleb, mis ei sobi sinna ja mida natuke muuta võiks ja.. Triinu toimetab :D
Ja see.. See ei olegi tegelt mingi jutuke, see on.. Hmm.. See on mingi suht suvaline mõttelend ja mingite ideede kokkupanemine. Vahest lihtsalt teen seda. Kirjutan kokku kõik, mis mul peas keerleb ja välja tulebki sellest mingisugune jutukese moodi asi :P
Igaljuhul, ma mõtlesin siin, et kas kellelgi mingit erisoovi on, millest ma kirjutada võiksin või midagi?
Vahest on selline hullem kirjutamistahe, aga mingit teemat või midagi ei ole ja siis on õudselt hea, kui oleks see teema kuskilt võtta. Seega ma ootaks teie mingeid ettepanekuid ja asju. ;)
Ja ma tean, et seda siin käib lugemas väga vähe inimesi ja see nõuküsimine on üsna mõttetu, aga siiski teen seda. Shoooot!


& stay tuned 4 more :D

Kommentaare ei ole: