ˇ Ja tegelikult ongi nii..: I`m listening but there`s no sound..

neljapäev, 17. jaanuar 2008

I`m listening but there`s no sound..



Tooge mulle lund!
Palju-palju lund.
Ja päikest.
Palun?

Tegelt ma tahtsin seda öelda et.. Kuhu te kõik kadunud olete?
Või te meelega ei anna endast siin üldse enam märku?
Või enam ei käigi siin keegi? :(
Ma usun jah, et siin pole just kõige huvitavam olla.. aga.. niuts! :( :D
Heh.. Mis ma ikka vingun. Ega ma muuta nagunii midagi ei saa. Ei taha lugeda, siis ei taha, shit happens.

Ja muideks.. See jutuke, mida ma kirjutan.. See on naaaatukene pikem kui ma arvasin. Ja ta ei ole kohe üldse mitte valmis veel.. Niiet ma ei teagi mis saab.. Kui ma selle siia postitaks siis.. See võtaks ikka palju ruumi :D
Aga no eks vaatan, mis saab... Oleneb kui pikk ta ikkagi lõpuks tuleb. Hetkel on tunne, et sinna tuleb ikka päääris palju juurde. Aga see on ju ainult tore :)


Lõpetan.
Ja..
Ma tahan pühendada selle postituse Triinele.
Ma tean, et ta käib siin lugemas.. Ja see on tore :)
Eiei, mitte ainult sellepärast..
Triine on tore. Triine on ääääääretult tubli. Ja Triinel on maailma armsaim pisikene printsess.
Mõnipäev võiks jalutama minna?

3 kommentaari:

DixU ütles ...

Äh.eitaha lund enam.tahan suve.Normaalset ilma et saaks pildistada:D
vastik niiske külm ja märg ilm.kellel seda vaja(A).SUVE!

Kiisu ütles ...

Phäh!
Kõigepealt tahan talve!
Siis seda vahepealset vastikut aega ei taha.. Ja siis tahan ilusat ilma:D
Ja.. urr :D

Trintsu ütles ...

muidugi lähme jalutama! :)