ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Ära karda aeglaselt edasi minemist, karda paigalseismist.

reede, 28. august 2009

Ära karda aeglaselt edasi minemist, karda paigalseismist.

Ma tean, et see kõlab ekstraülitobedalt, aga nii hea on tööl käia.
Ei ma ei ole hulluks läinud.(Kuhu mul ikka enam minna on eks :D)
Lihtsalt, liiga pikalt olen kodus olnud ja hea on midagi kasulikku teha. Ja hea on olla kuskil mujal. Ja hea on, et selle kõige eest ka raha saab :D:D



Tegelikult tahtsin ma täna seda öelda, et ma tahaks oma suveplaane teostada ja mul oleks abi vaja.

- Ma tahan kuhugi rappa minna.(Mis? Raba. Mille? Raba. Mida? Raba. Millesse? Rabasse, rappa. Milles? Rabas. Millest? Rabast. Millele? Rabale. Millel? Rabal. Millelt? Rabalt. Milleks? Rabaks. Milleni? Rabani. Millena? Rabana. Milleta? Rabata. Millega? Rabaga.......... Rappa noh! :D) Pildistama ja niisama kolama. (Marjule võib ka)

- Ma tahan Pärnusse minna. Pildistama ja niisama kolama. (Iseenesest võib Pärnu asendada ka mõne muu mereäärse linnaga, nt Haapsaluga. Kuigi eelistaks Pärnut siiski.)

Mhm, need kaks on põhilised. Teisi ei hakkagi siin üles lugema. Need on sellised väiksemad soovid, mis ajapikku nagunii täituvad. Noh mere äärde, mere äärde ja veelkord mere äärde on kindel ju! :D
Palju-palju tahaks ringi liikuda tegelt ja igalpool käia, sest suvi läks ju aia taha. (Siiski, piirangutega, sest päris maratonijooksjat minust ei ole veel.)
Põhiline eesmärk on pildistamine, sest mul on ideepank, mis vajab täitmist. Küsi, kui täpsemat infot tahad :D


Igaljuhul, ideed ja ettepanekud on oodatud.



Mjäu, järgmise korrani ;)

2 kommentaari:

Kaisu ütles ...

Pärnu ikka Pärnu, ei ole siin mingit Haapsalu juttu ! :P

Kiisu ütles ...

Pärnu sobib väga hästi. Varsti läheb moosimiseks(6) :D !