ˇ Ja tegelikult ongi nii..: ..just to throw it away.

neljapäev, 6. august 2009

..just to throw it away.



Mitte miski ega mitte keegi teine ei ole väärt rohkem, kui SINU enda elu.
Vol2

Hetkeline nõrkus vaid - ma loodan.

Mõte nr 1: Kuidas saab nii, et üks inimene muudab NII palju?
Mõte nr 2: Kuidas Temata hakkama saada?
Mõte nr 3: Kuidas üldse kunagi kedagi uut armastada julgen?
Mõte nr 4: Kas Talle see tõesti midagi ei tähendanud, mis meil oli?
Mõte nr 5: Kuidas ma varem ei märganud, et midagi valesti on?
Mõte nr 6: Mis ma valesti tegin, et ta mulle nii tegi?
Mõte nr 7: Kas ma ei pööranud talle piisavalt tähelepanu?
Mõte nr 8: Miks ta nii tegi?
Jnejnejne, see oleks lõputu vist.

Ja põhiline on siis midagi taolist: Kas ma pole tõesti natukenegi ausust, truudust, armastust väärt??


Ei ole just kõige rõõmsamad mõtted onju..
Tule karju minu peale, kui soovi on või laena õlga, millel nutta. Aga ela välja! :)
Ei ole mõtet kõike enda sisse koguda ja lihtsalt piinelda. (Kogemused olemas- ei ole üüüüldse hea mõte nii teha)
Kui Tema suutis lõhki rebida Sinu südame, siis ta ei ole Sinu pisaraid väärt.
Kui Tema suutis purustada teievahelise usalduse, siis pole Ta ise midagi väärt.
Kerge on öelda küll nii jah.. :)


// For all the broken hearts out there ;)


Eripühendus K-le.

________________________________________

PS! Üsna keeruline on SIIA segapuntrasse ise sattuda, veelgi enam eripühendust saada. Selleks peab minul olema aega ja veelgi enam tahet ja inspiratsiooni, et midagi kirjutada. Ja Sinul peab olema tahet ja julgust ja soovi mulle seda inspiratsiooni pakkuda. Ülimalt hea on mingit teemat lahata muideks. Isegi kui mul endal kogemused puuduvad, siis on hea pakkuda ja arvata, et mis ja kuidas võiks olla. Mii laiki :p. Seega ootan uut inspiratsiooniallikat.
PS2! Üsna kerge on mind kätte saada. Kui puuduvad muud kontaktid(MSN ja Orkut ja mobiilinumber ja kodune aadress:D?), siis kommenteeri postitust ja saadki mu kätte. Lihtne!

Kommentaare ei ole: