ˇ Ja tegelikult ongi nii..: World, what U got 4 me?

kolmapäev, 5. august 2009

World, what U got 4 me?

Seekord ei ole keegi mind siia kirjutama saatnud. Tulin ise. Ja põhjuseks on see, et ma tahaks midagi öelda. Hmm, jälle?

Tahaks öelda eelkõige seda, et eilne õhtu oli hea. Ma ei räägi sellest tunni pikkusest ootamisest, TIGU! :D
Tahaks vägagi korrata, tahaks veel jalutada mööda üsna öist Lasnamäge, tahaks veel palju-palju tuttavaid näha. Ja nagu arvata oli, siis kõige lihtsam on lihtsalt ühe koha peale seisma jääda ja kohe on kõik igasuguseid nägusi täis. Järgmine kord võtame veidi veelgi parema nurga ja jääme normaalseid tuttavaid ootama onju :P
Ja järgmine kord oleks vahva, kui sa telefoni koju jätaksid ja selle asemel näiteks pudeli kaasa võtasid. VEEpudelit mõtlen muidugi ju. Usu mind, see oleks parem kui telefon. :D Pean tõestama?

Jah, ja Kuu on koguaeg taevas, lihtsalt mitte meile nähtav alati :D

Nii, see osa oli Sulle, TIGU.



Järgmine osa on teistele.(Tigu võib ka lugeda.)

Kadunud olete jälle mu kullakesed. Ma näen taas, et teie.. lubadused? on üsna tühised olnud. Huvitav, et te ise sellest nagu aru ei saa. Te teate, mis ma sellest arvan, aga ometigi see midagi ei muuda. Praegu ma ei taha kuulda seda, et teil üldse aega ei ole. Kindlasti on. Lihtsalt kõike muud on huvitavam ja parem teha. Olen kahjuks juba leppinud sellega.
Siiski lendavad ühed tänud siit Helenile, kellega üks õhtu sai jalutamas käidud ja kes väsimusest ja unest hoolimata minu jaoks natuke aega leidis. Hmmhmm, oli ainult üks õhtu v? :D
Järgmine kord teeme igaljuhul selle joogiringi ka ;)
Ja kergelt hilinenud tänud lähevad ka Janele, kes mulle ka (kunagi ammuammu juba) külla jõudis ja maasikaid tõi.

Ja just nii ongi.
Võiksite juba aru saada, et mulle pole mõtet lubadusi anda lihtsalt selleks, et teemast üle saada... Kui lubada, siis tuleb seda lubadust täita ka : )
Lubaduslubaduslubadus. Nõme sõna. Ja muide, ma ei liialda.
Igaljuhul olen ma pettunud : ) Votnii.

Tigu, kui Sind huvitama peaks, siis on mul kirjutatud nats üle kolmesaja sõna ja ma arvan, et vast aitab jälle. Pole mõtet päris kõike ka kohe ühe korraga ära öelda, sest muidu on hiljem vaikus. Ah nagunii on vaikus, vahet pole :D

Idee:
Mul oleks rohkem kirjutada midagi, kui midagi toimuks. VIHJE!
Hmm, ei, üsna otse öeldud.


Jällegi on mõtted laiali kõik ja korralikku postitust sellest ei tulnud. Ma olen üsna kindel, et siia ei tulegi kunagi mõnda korralikku postitust. Ikka ja alati hüppan ühelt mõttelt teisele ja kolmandale ja neljandale ja viiendale ja kuuendale ja.. Ahjaa, aitab jah. I got carried away.


Jason Mraz - Life is wonderful.

Kommentaare ei ole: