ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Little out of touch, little insane, it's just easier than dealing with the pain.

neljapäev, 27. august 2009

Little out of touch, little insane, it's just easier than dealing with the pain.


Ei viitsi väga kuulata seda, et kõik saab kordakordakordakordaaaaa. Ma tean, et saab. Kunagi saab kõik korda. Ma ei tõrju teid eemale, ma lihtsalt ütlen, et no proovige aru saada minust ka veidi eks.


Peaks kõik asjad paika panema, aga ma ei taha, sest see nõuab liialt palju mõtlemist. Seda tehes peaksin liialt palju tegelema asjadega, millest tahaks eemale hoida. Aga ei, mul ei ole mingeid lahtiseid otsi, ei ole. Kõik on selge ja kõigel on piir. Lihtsalt, osad asjad vajavad veidi.. silumist? Ja kindlat paikapanemist. Üks lause ütles üht ja teine lause hoopis midagi muud eks? :D



On kaks inimest, kelleta ma praegu ei suudaks olla. Kaks toredat sõpra. (Jep, sõpra!)

Ma ei hakka nimesid avaldama, pole vaja kõigil teada, äkki varastavad ära ka veel :D Pealegi, pole oluline kes just täpselt. Oluline on, et nad olemas on. :) Väga kahju on aga sellest, et need, keda ma tegelikult enda kõrvale ootasin.. et need on kadunud. As always, julgen öelda. Ma olen harjunud sellega, unustage ära :)


Oeh, ma tahaks tegelikult nii palju öelda, aga ma ei saaaa ju. On asju mida teab üks ja teine ja kolmas, on asju mida teavad kõik ja kindlasti on midagi, mida ei tea keegi. Ja kindlasti on midagi, mida teab vaid üks ja mida polegi vaja kellelgi teisel teada. :)

Üldiselt, kui huvitab, siis palun väga, tule uuri elu. Ma ei aja kedagi ära, ausõna ei aja. Õige lähenemine on oluline.

Siiiiiis tahaks ma öelda Triine Sulle - aitäh! See oli nagu lihtsalt superluks, mis sa tegid ja see oli täpselt see, mida ma vajasin. + „Life works in mysterious ways.” Lause, mis tollel ööl palju kordi kuuldud sai.

Jah, ma ei oleks praegu see, kes ma olen, kui te poleks mu jaoks olemas olnud. Loodan vaid, et ma teist ilma ei jää jälle, eks :) No pressure tho’, u know it.


Hmm,

Alustasin hiljuti ühe plaani täideviimist ja ma olen nii uhke enda üle! Ma olen enam kui kindel, et see õnnestub mul. Ja õnnestub esimesel katsel. Kättevõtmise asi, teate ju küll. Ainuke asi mis võib nihu minna on ka midagi sellist, mis minust absoluutselt ei sõltu ja seega kui see juhtub siis tuleb lihtsalt sellega leppida.

Seekord tulid ekstrasegased laused, sorry ´bout that. Suutsin endast märku anda, see on vast põhiline?


(Lause pealkirjas on fraas Soul Asylumi Runaway Trainist jah)



Forever and ever - Fuck it, mitte miski pole igavene.



Over and out,


Kiska.

4 kommentaari:

Trintsu ütles ...

i love that blog:P minuarut küll täitsa arusaadav ja täis infot, tundeid ja muid asju:P

Näed, just let it all out ja tuleb üli hea blogi välja :P

Never hold back. :P

Kohe kui mul on alksi kogunenud RÜNDAN sind samamoodi ;):D (it's a warning:D)

Anyway.. ma nüüd mähkut vahetama :D


Love you, my Chicka!!!

(K)(K)(K)

Kiisu ütles ...

..And i love You :D
Ebakaine prääks tundub olevat, kas ma eksin väga? No enivei on sul mingi kahtlane tuju olnud, eks :D
Et sa teaks, siis kirjutasin seda postitust tegelt päris pikalt, alustasin juba paar õhtut tagasi.

Võiks kiiremini koguneda! :D

Trintsu ütles ...

Muidugi eksisid väga :D
Täiestiii kaine olin ja siiani olen :P No kell 9 ei anna täis olla juu... (kui just tegu ei ole laupäeva või pühapäeva hommikuga ja ma linnas ei ole :D:D:D)

Aga tuju jah super :D:P
Mul siuke diamond bling-bling sõrmes et raske olla mingis muus tujus :D

Minu arust võiks ka kiiremini koguneda... pean ma siis niipalju jooma koguaeg või et alksi koguneda ei jõua? :D:D:D

Kiisu ütles ...

Kell 9 saab väga hästi mittekaine olla :D Eriti Sina eks.
Aga hea kui tuju super on, se on põhiline.
Bling, heh, seda peab vaatama tulema. St, seda pead näitama tulema. Vahet pole kas tuled koos alkoga v ilma, Sinu seltskond on nagu kergelt olulisem või nii eksju ;)
Joodik!

Waitin'